חברת השיווק הסלולארי הישראלית –בינלאומית "מובקו מדיה" בבעלותו של תומר חן, שחקנית מרכזית בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם, תבצע קמפיין פרסום סלולארי של רשת מקדונלד'ס ארה"ב

כלים

תומר חן, מנכ"ל "מובקו מדיה"במרכז הקמפיין עומדת אפליקציית המזון של רשת מקדונלד'ס אשר זמינה לרשתות האנדרואיד והאייפון.תוך ימים ספורים כבר נרשמו לקמפיין עשרות אלפי הורדות.

האפליקצייה הסלולרית של רשת מקדונלד'ס מאפשרת למשתמשים לקבל מידע תזונתי לגבי כל מוצר ולחשוב את סך הערכים התזונתיים בהזמנה, לקבל קופונים והטבות, ומאפשרת לבדוק היכן ממוקם הסניף הקרוב אלייך של הרשת הפופולרית.

תומר חן, מנכ"ל "מובקו מדיה" מספר: "מדובר בקמפיין ענק לאפליקציה הרשמית של מקדונלד'ס עם 14 מיליארד חשיפות שייצרנו למודעות הקמפיין תוך פחות מחודש"

לדבריו, "שוק הפרסום משתנה במהירות, גם חברות ענק שמייצגות מותגים לצריכה ספונטנית מבינות שהן צריכות שיווק סלולארי ומשיקות אפליקציות חדשניות יותר, חברתיות יותר ונוחות למשתמש."

מובקו מדיה היא סוכנות פרסום דיגיטלית חדשנית ופורצת דרך, החברה מנוהלת מתל אביב ע"י תומר חן, רק בן 21. למרות גילו הצעיר חן כבר הספיק להצעיד את הסוכנות שלו להישגים חסרי תקדים בקנה מידה בינלאומיים וכיום החברה עומדת מאחורי קמפיינים ענקיים כמו קוקה קולה, אמזון, לוריאל פריז, דיסני, "קנדי קראש" ,Hotels.com, גט טקסי ועוד.