סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נורית קורן (הליכוד) במסגרת "שבוע פוליטי" בסמינר הקיבוצים: "תעשיית הביטוח היא תעשיה שמושתתת על הפחדה. זו התעשייה היחידה שתשלם לה כל החיים ואתה יכול להיות בטוח שביום שתצטרך אותה- היא לא תהיה שם"

כלים
ח"כ נורית קורן (הליכוד)
ח"כ נורית קורן (הליכוד)

יו"ר השדולה לאנשים עם מוגבלות וסגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נורית קורן השתתפה היום (א') בפאנל בנושא שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה ובתעסוקה במסגרת אירועי "שבוע פוליטי" בסמינר הקיבוצים ושוחחה עם המשתתפים על החשיבות של שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה ובתעסוקה ובפרט על החשיבות של שילוב ילדים ונוער עם מוגבלות בלימודים.

"המספרים מדברים בעד עצמם. 800,000 אנשים עם מוגבלות בגילאי עבודה, ורק מחצית מהם עובדים. זה אומר דרשני. אנחנו חייבים לפעול באופן מוגבר ועקבי למען שילובם בתעסוקה, זה יתרום לכל הצדדים- למועסק ולמשפחתו, ולמדינה, שתכניס לקופה מעל 5 מיליארד שקל מהמהלך".

בשיח על חברות הביטוח אמרה ח"כ קורן: "לצערי הגענו למצב שכאשר אדם נפגע בתאונה או הופך למוגבל עקב מחלה הוא פשוט צריך להתחנן לחברות הביטוח לקבל פיצויים, טיפול או את המכשור הטוב ביותר. אנחנו משלמים כל החיים כי אומרים לנו שזה חובה, אבל ביום שתצטרך את הביטוח, אין מי שישפה אותך, אתה צריך להילחם מולם. אנחנו כמחוקקים חייבים לפתור את הנושא, זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות."

בעקבות דברים אלו החליטה ח"כ קורן להניח כבר בימים הקרובים הצעת חוק שתחייב את חברות הביטוח לשפות את המבוטחים על מלוא הפגיעה ולתת את המכשור והטיפולים הטובים ביותר.