נתנאל גרופ מקדמת את הקמת הקומפלקס המסחרי "נתנאל בשדרה" בחולון: אלטשולר שחם תעמיד לנתנאל גרופ מימון ארוך טווח בהיקף של 90 מיליון שקל

חברת הנדל"ן נתנאל גרופ, העוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים ומסחר בישראל, דיווחה היום על חתימת הסכמי מימון בהיקף מצטבר של עד 90 מיליון שקל עם בית ההשקעות אלטשולר שחם. כספי ההלוואה ישמשו בין היתר למימון הקמת הקומפלקס המסחרי "נתנאל בשדרה", הממוקם במרכז העיר חולון, בצמוד לקניון עזריאלי, מרכז התרבות מדיטק, והמכון הטכנולוגי של חולון (HIT).

הסכם ההלוואה כולל הלוואה ומסגרת אשראי לטווח של שנה, בהיקף מצטבר של עד 45 מיליון שקל; בתחילת שנת 2017 ולאחר סיום הקמת הקומפלקס המסחרי "נתנאל בשדרה" ובהתקיימות מספר תנאים מתלים, תעמיד אלטשולר שחם לנתנאל גרופ הלוואה ארוכת טווח שתחליף את המימון הקצר, כך שסכום ההלוואה הכולל המצטבר יסתכם בעד 90 מיליון שקל.

מועד הפירעון הסופי של ההלוואה יהיה בשנת 2026 (מח"מ ההלוואה יעמוד על כ-6 שנים), והיא תישא ריבית שקלית לא צמודה במרווח של 3.15% משיעור התשואה על אג"ח ממשלתי במח"מ דומה. להלוואת אלטשולר שחם משכנתא ראשונה על הקומפלקס המסחרי.

פרויקט "נתנאל בשדרה" הינו קומפלקס מודרני בן 2 קומות בשטח של כ – 4,000 מ"ר, המשלב מסחר ומשרדים בתכנון מתקדם המאפשר לשוכרים גמישות רבה בהתאמת הנכסים לצרכיהם. הפרויקט צפוי להיות מושלם בדצמבר 2016 ודמי השכירות המשוערים שהוא צפוי להניב נאמדים בכ-10 מיליון שקל לשנה.

את נתנאל גרופ יצגו עו"ד יואב שניצר ועו"ד תומר סגל ממשרד עו"ד שניצר, גוטליב סאמט. מטעם אלטשולר שחם הובילו את העסקה יוני אופיר, סמנכ"ל ומנהל מערך האשראי וגלית דוד, אנליסטית אשראי, שיוצגו ע"י משרד עו"ד גורניצקי באמצעות עו"ד איתי גפן ועו"ד ליאור רלוי.

המו"מ בין הצדדים לווה ע"י פורטופינו השקעות בע"מ באמצעות איתמר גירון.