קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה, חברת הובלת הרכב של קבוצת הרכב קל אוטו תכפיל השנה את צי הרכב שלה, ותרכוש כ- 24 מוביליות רכב נוספות בהשקעה של כ- 14.5 מיליון ש"ח. מנכ"ל קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה, שהובילה השנה למעלה מ- 70,000 כלי רכב: "עד סוף 2012 נהווה חמישים אחוז מענף הובלת הרכב בישראל". בנוסף בכוונת החברה להיכנס לתחום הובלת הצמ"ה (ציוד מכני הנדסי כבד)

מובילית של קל אוטו(יח"צ)

"קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה", חברת הובלת הרכב של קבוצת הרכב קל אוטו, התחילה את פעילותה בשנת 2009 עם מובילית (משאית להובלת רכב) אחת.

בשנתיים האחרונות נרכשו מוביליות נוספות, והחברה אף רכשה את טריפל ליין, וכך הפכה קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה לחברה השנייה בגודלה בישראל בתחום הובלת הרכב. בשנה האחרונה הובילה "קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה" למעלה מ- 70,000 כלי רכב. כעת מתכננת החברה להכפיל את גודלה בשנה הקרובה, ולהגיע לנתח של כ- 50% משוק הובלות הרכב בישראל.

החברה היום מחזיקה צי של למעלה מ-30 מוביליות, המשנעות כלי רכב עבור יבואני רכב, חברות ליסינג והשכרה, וגורמים נוספים בענף הרכב. בשנה הקרובה עומדת החברה לרכוש כ- 24 מוביליות נוספות בעלות מוערכת של כ- 14.5 מיליון ₪, לקלוט כ- 35 עובדים חדשים, ובכך להכפיל את גודלה ובהתאם את פעילותה.

מדיניות השירות הייחודית של קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה, היחידה מסוגה בשוק הובלת הרכב, מאפשרת ללקוחות החברה להזמין שירותי הובלת רכב מהיום להיום, תוך שעתיים שלוש, לאתר הלקוח. בחברה רואים במדיניות זו את אחד המפתחות המרכזיים לגדילתה המהירה.

מנכ"ל קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה, שגיב לוי אומר כי "שוק הובלת הרכב צריך להתאים את עצמו לצרכי חברות השכרת הרכב, שהן צרכניות מרכזיות של שירותי הובלת רכב, הנזקקות לעיתים קרובות לשירותי הובלת רכב מעכשיו לעכשיו, כדי לספק מענה לביקוש לא צפוי. קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה היא היום החברה היחידה בשוק שיודעת לתת מענה לצורך הזה, ללא תקלות, ומדובר ביתרון מאוד מאוד משמעותי לעומת המתחרות. המטרה של קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה היא להגיע לנתח של כ- 50% מהשוק עד סוף 2012."

בעתיד הקרוב, מתכוונת קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה להכנס לתחום הובלת צמ"ה – (ציוד מכני - הנדסי כבד).

קבוצת קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, ועוסקת במכירה, השכרה, ליסינג וביטוח, בתחום המדיה ובתחום הנדל"ן. בין לקוחות קל אוטו ניתן למצוא חברות מהמובילות במשק: קבוצת מגדל, ישקר, מנפאוור, מכון התקנים, טמפו, דנאל, נגב קרמיקה, אינרום ועוד. קל אוטו מפעילה גם את "קל אוטו קולג'" המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי, את סוכנות הביטוח "קל סוכנות לביטוח", את סוכנות פרסום החוצות "קל מדיה" ואת זרוע הנדל"ן "קל נדל"ן ופרויקטים".