הבית הפרטי והעסק הפרטי הם שני המקומות הכי פרטיים וחשובים בחיינו ובמקומות אלה אנו חייבים לחוש הכי בטוחים שאפשר. לשם תחושת ביטחון זו קיימות מצלמות האבטחה. מצלמות אבטחה נועדו להבטיח שקט נפשי לכל בעל עסק או בעל בית. בשנים האחרונות מצלמות אבטחה הפכו לתחום מתפתח וצומח מאוד.

מצלמת אבטחה
מצלמת אבטחה

יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה אפילו בבתים פרטיים וברור שאיפה שיש ביקוש ככה יש גם היצע. בשנים האחרונות נחשפנו לדברים חדשים בעולם האבטחה המצולמת כמו מצלמות אשר מצלמות בחשיכה בעזרת תאורה אינפרא אדומה, מצלמות ממונעות בעלות יכולת תקריב ותזוזה ועוד רשימה ארוכה של חידושים נהדרים שנועדו לשפר את חווית השימוש במצלמות האבטחה.

למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים מצלמות אבטחה?

לפני שבוחרים איזה מצלמת אבטחה, צריך לחשוב מה הציפייה שלנו מהמצלמה ומה התוצאה הסופית שאנו רוצים. השאלות הן- האם אנו רוצים לצלם בחושך? האם אנו רוצים לבצע מעקב מסויים? האם אנו רוצים שידעו על המצאות מצלמת האבטחה? האם חשובה לנו איכות הצילום של מצלמת האבטחה? לאחר שמבינים מה הציפייה שלנו ממצלמות האבטחה, אפשר להתחיל להבין מי נגד מי ואת סוגי המצלמות.

אם אתם רוצים להתקין מצלמות אבטחה בעסק כי אתם חושדים בעובד מסויים כגנב או משחית סחורה, התשובה בשבילכם היא מצלמת אבטחה סמויה. מצלמה זו מצלמת חלל מסויים באיכויות שונות והכל בהסוואה של חפץ או רהיט רגיל לחלוטין כמו- מטען, ספר, שקע חשמל ואפילו חפיסת סיגריות. אם אתם רק רוצים להרתיע את השכן שגונב לכם את העיתון כל בוקר, יכול להיות שתסתפקו במצלמות דמה. מצלמות אלה הן מצלמות אשר נראות זהות לדבר האמיתי, רק ללא יכולת צילום. כך שהן מעניקות תחושת הרתעה לכל אדם אשר רואה אותן ומכך אותו אדם יחשוב פעמיים לפני שיבצע פשע מסויים

במקום.

מצלמות IP – גולת הכותרת בתחום

לכל בעיה יש פתרון בעולם מצלמות אבטחה לבית. או אם אתם רוצים להתקין בביתכם מצלמות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר כך שתוכלו לשמור על המטפלת, להבחין מה מתרחש בביתכם כשאתם בעבודה וכדומה, התשובה בשבילכם היא המילה האחרונה בתחום מצלמות האבטחה- מצלמות IP. מצלמות אלה הן מצלמות המתחברות ישירות לרשת אלחוטית ומשם לכל מכשיר חכם אישי בעזרת אפליקציה פשוטה עם סיסמא. בעזרת מצלמות אלה תוכלו ליהנות מחווית שימוש מדהימה, מצלמות אלה הן ממונעות כך שתוכלו לשלוט בתזוזתן מכל מקום.

התייעצו עם איש מקצוע

כמובן שבשביל להבטיח את התוצאה המושלמת לרצונתיכם הפרטיים, הכי טוב ומומלץ להזמין איש מקצוע מנוסה ואחראי. אדם אשר יגיע אליכם ויתכנן יחד איתכם את מערכת מצלמות האבטחה בצורה הטובה ביותר. לרוב איש מקצוע גם חוסך לאנשים המעוניינים במצלמות אבטחה כסף. זאת מכיוון שהוא מנוסה ויש לו פתרונות זולים לכל בעיה. למשל, היכן למקם מצלמת אבטחה בשביל לצפות בשטח יותר גדול ובכך לחסוך מיקום מצלמה נוספת וכדומה. כי השקט הנפשי שלכם הוא החשוב ביותר.