בימים אלה, הנהלת מרחב דרום של התאחדות התעשיינים מחדשת את הפעילות של פורום מנהלי ייצור, תפעול ואחזקה. הפורום, שהיה פעיל בעבר חוזר לפעילות בעקבות האתגרים הרבים עימם מתמודדים מנהלים באיתור והכשרת עובדיהם.

כלים

הפורום יהווה זרוע מקצועית של המרחב, לשם ייזום והובלת הכשרות, ימי עיון וקורסים במגוון נושאים מעולם התוכן של מנהלי הייצור והתפעול ועובדיהם. בין התחומים בהם יעסוק הפורום: ניהול אנרגטי והתייעלות אנרגטית, הכרות מערכות מכאניות במפעל, מכשור ובקרה, איתור תקלות במערכות ייצור וריתוך. הפורום מיועד למנהלי ייצור תפעול ואחזקה וכן למנהלי לוגיסטיקה או בעלי תפקידים במפעלי התעשייה אשר תחומים אלו מצויים באחריותם במרחב דרום.

הפורום יעסוק בשני נושאים עיקריים, הכשרות מקצועיות הכוללות ייזום הכשרות מקצועיות בדרום בהתאם לצרכי המפעלים וגיוס והכשרת כוח אדם מקצועי, יזרום ושיתופי פעולה ייעודיים לדרום. בנוסף, חברי הפורום יקבלו העשרה מקצועית, מפגשים עם מקבלי החלטות ובכירים במרחב ובמשק והכשרות מותאמות לצרכי המרחב וינהלו קשר שוטף עם אגף עבודה בהתאחדות התעשיינים בישראל.

אבינעם שקד, מנכ"ל מפעל שריונית חסם ויו"ר מרחב דרום של התאחדות התעשיינים מסר "לאחר הצלחתו של חידוש פורום משאבי האנוש קיבלנו פניות מנציגי המפעלים בנוגע להקמה וחידוש של פורום למנהלי ייצור ותפעול. שמחתי להיענות לפניות ובימים אלה אנו מקיימים מפגש התנעה ראשון. מנהלי הייצור והתפעול הם חלק אינטגרלי בפיתוח והרחבת התעשייה הדרומית ואני מאמין כי מפגשים מסוג זה יתרמו רבות למנהלי התפעול בדרום אם מבחינת ידע והעשרה, קשרים מקצועיים וקשר ישיר עם מטה התאחדות התעשיינים"