אוהבים את עולם עיצוב התמונות? שואלים את עצמכם כיצד מעצבים אלבומים דיגיטליים במחשב? הכתבה הזאת בשבילכם! אספנו לכם מידע רחב עולם הלימודים אונליין ופוטושופ בפרט, תקבלו הסברים מדהימים על יכולותיה של תוכנת הפוטושופ

כלים
פוטושופ
פוטושופ

וכמובן איך תוכלו ללמוד את כל זה מהבית בהדרכה אישית ופרטית אונליין עם מורים צמודים לכל אורך תקופת הלימודים. אספנו לכם סרטוני הדגמה מעולים על יכולותיה העיצוביות של תוכנת הפוטושופ מבית אדובי יצרנית תוכנות הגרפיות העולמית. חברת אדובי מידי שנה מעדכנת את התוכנות הגרפיות לנוחיות המעצבים בתוכנות עליהן היא אחראית, בשיעורים חינם שהדגמנו כאן בכתבה תוכלו לראות את הגרסה החדשה של פוטושופ בענן הנקראת ADOBE PHOTOSHOP CC - CREATIVE CLOUD השיעורים מוסברים בשפה העברית עם הסברים מקצועיים בצורה כללית על יכולותיה של התוכנה, כמובן שתוכלו לעצור את הסרטון ולעקוב אחרי המורה שמסביר לכם צעד אחר צעד כיצד לעשות אפקטים בתוכנה.

למה פוטושופ מסוגלת?

מייחסים את פוטושופ בעיקר לעיבוד ועריכת תמונות, אך בעשר שנים האחרונות חברת אדובי הפכה ושדרגה את התוכנה שתוכל לשרת קהלי יעד רבים ולאו דווקא לעבודה עם התוכנה לעולם הצילום, מעצבים גרפיים, עולם האופנה ועוד קהילות שונות מוצאים בפוטושופ כתוכנה האולטימטיבית לביצועים גרפיים שונים וכל קהילה מוצאת בה את מילוי הצורך להוצאת קבצים מעוצבים למטרות אישיות ולפי צרכיי הקהילה. אנחנו בכתבה זו נסקור לכם בצורה כללית ביותר את השירותים שפוטושופ מספקת לכל קהילה וקהילה.

מעצבים גרפיים - מעצבים גרפיים מוצאים בה את היכולות לעיבודים גרפיים ולהוצאת מניפולציות עם תמונה למטרות שיווקיות, החל מעיצובי מודעות לקידום מכירות ועד להכנת קולאז'ים להעברת מסרים ותחושות דרך תמונות, פוטושופ היא חלק מבין כלי העבודה של המעצבים הגרפיים בצורה היומיומית, תוכלו לראות דוגמאות רבות ומניפולציות שונות בסרטונים ובשיעורים חינם שהכנו במיוחד בשבילכם.

צלמים - עיבודי תמונות ותיקוני תמונה לאחר צילום, הרי כולנו יודעים שהמצלמה אף פעם לא תוציא לנו בדיוק את מה שהיינו באמת רוצים, יכולות תוכנת הפוטושופ בעיבוד תמונה ברזולוציות גבוהות משמש את עולם הצילום לעיבוד גרפי.

עולם האופנה - צלמים עדיין שולטים בעולם האופנה ותמיד ישלטו, הם יודעים בדיוק איזה מסר להעביר מהדוגמן או הדוגמנית שאיתם הם עובדים, פוטושופ מאפשרת לצלמים ללטש ולעבד את התמונה כדי להראות לכם את התמונה בצורה הכי טובה לקידום מכירות ועוד.

אירועים ושמחות הנצחתן על ידי עיצוב אלבומים דיגיטליים - בשנים האחרונות עם החלת תהליך מיתוג אירועים והפקות, עיצוב אלבומים דיגיטליים הוא הדרך היחידה שאפשר כדי להנציח את האירוע בצורת ספר תמונות מעוצבות, כיום האלבום הדיגיטלי תופס צורה גם ברשת על ידי דפים שמדפדפים בהם, עיצוב אלבומים דיגיטליים הנו תחום חדש שיצר אין ספור משרות לחובבי האמנות שעובדים בתוכנת הפוטושופ בלבד ליצירת אלבומים דיגיטליים אישיים.

המתחרות של פוטושופ מנסות לעקוף אך לא מצליחות - תוכנות לעיצוב תמונות חינםאין ספק שכולנו ערים שברשת ניתנים להורדה תוכנות חינמיות לעיצוב ועריכת תמונות, עדיין אף תוכנה לא הצליחה להביא את קלות העיבוד ועריכת תמונות כמו שרק פוטושופ יודעת, האפליקציות השונות שמצויות ברשת מאפשרות עיבוד ועריכה שלש תמונה בצורה הבסיסית ביותר. התממשקות התוכנה עם תוכנות גרפיות אחרות פוטושופ מאפשרת יצוא קבצים בפורמטים שונים המאפשרים להיות חלק מתבניות עיצוב שונות, מתחברת נהדר עם תוכנות עריכת וידאו ותוכנות גרפיות אחרות.

פוטושופ דרך המחשב

איך לומדים מהבית דרך המחשב אונליין את תוכנת הפוטושופ

אז לאחר שהתרשמתם מסרטוני ההסבר וההדגמה (באדיבות מכללת סולו) ואתם רוצים לקחת צעד אחד קדימה את הרצון שלכם לעצב תמונות בצורה יותר מקצועית אם זה ללימודי תעודה או תחביב תוכלו ללמוד את זה מהבית בצורה אישית ופרטית עם מורים פרטיים המחוברים אליכם ישירות למחשב, איך זה בעצם כל זה עובד? על ידי תוכנת חיבור בין מחשבים המורה שלכם יוכל לעבוד לכם מרחוק על המחשב, לדבר אתכם דרך מיקרופון ואזניות בדיוק כמו שתוכנת סקייפ עובדת, מידי שיעור תקבלו מטלות ושיעורי בית לעיצוב כדי לתרגל את החומר הנלמד, הרעיון בפוטושופ הוא תהליך בניית השלבים, התוכנה מאפשרת אין ספור פעולות ושילובים, כל שיעור תצעדו צעד נוסף, ככל שתעברו שיעורים רבים תוכלו לחבר את הכל לעיצוב, בסיום הלימודים תוכלו לקבל תעודה מקצועית שמעידה שלמדתם במקום מסודר.

העבודה בגרפיקה ועיצוב מהבית לאחר ידיעת תוכנת הפוטושופ

כיום עם ההתפתחות הטכנולוגית תוכלו לעבוד מהבית בתחום זה לאחר ידיעת תוכנת הפוטושופ, אין ספור מקצועות מאפשרים לכם להתחיל לעצב ולשלוח ללקוחות שלכם, תוכלו לעבוד בזה כעבודה העיקרית שלכם או כהכנסה נוספת, באינטרנט אין ספור עבודות עיצוב החל משיווק עסקים על ידי מודעות בפייסבוק ועד להכנה ועיצוב אלבומים דיגיטליים, התחום הוא דיי רחב ולעולם לא יודע שובע, אם אתם נשארתם עד עכשיו וצפיתם בכל השיעורים המדהימים שמוצגים פה סימן שאתם רעבים לעוד מידע, תוכלו בקישור הבא לקבל שיעורי הסבר רחבים איך ללמוד מהבית את תוכנת פוטושופ.