אחד התחומים אשר עברו בשנים האחרונות שינוי מהותי הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה תודעתית הוא תחום הקוסמטיקה, טיפוח, אסתטיקה ויופי. נשים וגברים גם יחד מודעים לעצמם ומבינים כי הצורה שבה הם נראים והדרך שבה הם בוחרים להשקיע בעצמם זה בדיוק מה שהם משדרים החוצה.

לטיפוח אישי בין אם של עור הפנים, הציפורניים ו/או הגוף יש משמעות אישית עמוקה. מצד אחד מדובר בבילוי לכל דבר שעושה טוב לגוף ולנשמה הרי מה יותר כייף מלגשת בסוף יום עבודה פסיעי למכון טיפוח ולהתפנק, מצד שני מדובר בשירותים הכרחיים אותם כולנו דורשים לפחות פעם בחודש כי אף אחד לא רוצה ללכת לעבודה עם ציפורניים שאינן מטופחות או שיערות מיותרות. אז אם גם אתם מחפשים לבנות קריירה בתחום שתמיד יש אליו דרישה ותמיד ניתן יהיה למצוא עבודה, אתם אוהבים אנשים ובעיקר רוצים לעשות להם טוב - אין ספק כי לימודי קוסמטיקה הם בדיוק התחום שכדאי לכם ללכת וללמוד.

יתרונות המקצוע

תמיד יש ביקוש - כאמור מדובר במקצוע מבוקש ולכן כל אחד יכול למצוא את הכיוון שלו די בקלות בין אם על ידי פתיחה של עסק- מכון עצמאי וכך לעבוד כפרילנסרים ובין אם לעבוד כשכיר במכון יופי וטיפוח שכבר פועל וכך לצבור ניסיון בתחום ולהכיר לקוחות עבודה מספקת ומהנה - כשאתם מקצוענים, כמו בכל תחום, אנשים מעריכים את מה שאתם עושים עבורם וזה נותן תחושת סיפוק אמיתית. מקבלים תחושה נפלאה כשמישהי אומרת משפט ״מהמם הלק״, ״עשית אותי צעירה בעשר שנים״.

כסף מצוין- פרט לשכר הבסיס שמקבלים בתור שכירים במכוני הקוסמטיקה הפזורים ברחבי הארץ שלרוב הוא הרבה יותר משכר מינימום, נהנים גם מטיפים שהלקוחות נותנים כך שניתן לעשות אחלה משכורת.

בית הספר יוליה סקול נחשב לאחד מבתי הספר המובילים בארץ ובו מועברים קורסים מקצועיים המשלבים ידע מקצועי ושיטות מעשיות בתחומים הבאים:

בניית ציפורניים- בקורס מועברים תכנים הכוללים מבוא לכף היד והציפורן, מבנה העור ומבנה הציפורן, פתולגיה והתמודדות עם תסמינים ומחלות הדורשים הסתכלות מקצועית רפואית כמו סכרת, פרת הציפורניים ועוד. בנוסף לומדים שיטות שיוף שונות, הסרת בנייה מריחת לק באופן מקצועי, סודות הבנייה והכרות עם מגוון של מוצרים, עוד על קורס זה תוכלו למצוא בכתובת הבאה!

עיצוב גבות - בקורס מלמדים שיטות שונות לעיצוב הגבות, דרכים לעבוד עם סכין, שעווה, חוט ומוצרי עזר נוספים. איפור קבוע- איפור קבוע לגבות הכולל מילוי, תיקון טעויות בעיצוב, היכרות עם הציוד החדשני בתחום ועוד.

הסרת שיער בשעווה- בקורס עוברים מבוא מדוקדק לגבי הכרת העור והמבנה שלו. בנוסף לומדים איך להתאים את סוג ההסרה לצרכי הלקוח בשיטות שונות ומאזורים בכל הגוף כולל אזורים אינטימיים.

במסלולי האסתטיקה והקוסמטיקה מועברים קורסים נוספים כמו: פדיקור מניקור, הרמת ריסים, הלחמת ריסים, קישוטי ציפורניים ועוד. את הקורסים בבית הספר יוליה סקור ניתן לעשות באחד מהסניפים הפזורים ברחבי הארץ.

היתרונות של הלימודים בבית הספר יוליה סקול באים לידי ביטוי שאחוז גבוה מהסטודנטיות יכולות לקבל עבודה באחד מסניפיה של יוליה שפזורים גם הם ברחבי הארץ עם שכר גבוה למצטיינים. יוליה שהיא הבעלים של המותג ובית הספר מפקחת ומלווה את התלמידים לאורך כל התהליך ובסיום הקורס כל התלמידות מקבלות תעודת הסמכה בינלאומית ותעודה ממשרד הכלכלהה המקלה בתהליך מציאת העבודה.