למיזם "טסים וחוסכים" של מועדון הצרכנות הוט, הגדול בישראל, הצטרפו בחודשים האחרונים חלק ניכר מחברות התעופה הזרות הגדולות שפועלות בישראל: בריטיש איוורוייז, טורקיש איירליינס, KLM, אייר ברלין, אייר פרנס, אירופלוט ועוד. עם הרחבת מגוון היעדים, מגדיל המועדון את ההנחה הניתנת על הזמנת טיסות סדירות מ-4 ל-5 אחוזים; להבדיל ממבצעים אחרים, ההנחה ריאלית וכוללת את כל מרכיבי הטיסה לרבות דלק ומיסים.

כלים

בתחילת השנה יצא מועדון הצרכנות "הוט", הגדול במדינה, בפיילוט למיזם חדש בשם "טסים וחוסכים" להוזלת כרטיסי טיסה עבור 150 אלף בתי האב החברים בו. למיזם הצטרפו במהלך השנה רוב חברות התעופה הזרות הגדולות שפועלות בישראל ובהן בריטיש איוורוייז, טורקיש איירליינס, KLM, אייר ברלין, אייר פרנס, אירופלוט ועוד.

במסגרת המהלך, הוקם יחד עם חברת התיירות 'פגסוס' אתר ייעודי בו יכולים חברי המועדון להזמין כרטיסים לטיסות סדירות של חברות תעופה מובילות וליהנות מ-4% הנחה במעמד החיוב בתשלום באמצעות כרטיס אשראי 'ישראכרט-הוט'. מאז השקת המיזם נמכרו באמצעותו קרוב ל-5,000 כרטיסי טיסה. כעת, בעקבות ההצלחה, מגדיל המועדון ל-5% את ההנחה הריאלית על כרטיסי טיסות סדירות לעמיתיו.

יצוין, כי ההנחה במעמד החיוב הינה הנחה ריאלית על המחירים הרשמיים שמציעות חברות התעופה באתריהן. בנוסף, ההנחה לחברי המועדון כוללת את כל מרכיבי הטיסה: דלק, מסי נמל והיטלים שונים. זאת להבדיל מהנחות שניתנות במקומות אחרים רק על מרכיב הטיסה.

בין החברות מעניקות ההנחה ב"טסים וחוסכים": בריטיש איירווייס, טורקיש איירליינס (החברה שמטיסה הכי הרבה נוסעים אחרי אל על), איבריה, אירופלוט, רויאל ג'ורדניאן ולאחרונה הצטרפו למיזם גם KLM, אייר ברלין, אייר פרנס ואוזבקיסטן איירליינס.

יורי מרק, מנכ"ל מועדון הוט, אמר היום: "מטרת המועדון הינה להוזיל את יוקר המחייה עבור מאות אלפי העמיתים שלנו, בכל תחומי הצריכה. כשנה לאחר השקת המיזם נוספו אליו חברות טיסה זרות נוספות במטרה לכסות כמה שיותר יעדים וכעת גם גדל שיעור ההנחה שאנו מעניקים לעמיתינו על הכרטיסים. חשוב לשים לב שההנחה שלנו היא ריאלית וניתנת במעמד החיוב על מחיר הכרטיס, כולל היטלים ומיסים. לאחר משא ומתן עם מרבית חברות התעופה שפעילות בישראל, הצלחנו להרים מיזם רחב היקף שמוזיל באופן ריאלי את הטיסות הסדירות עבור חברי המועדון".

כחלק מהניסיון להוזיל את יוקר המחייה עבור העמיתים, מועדון הצרכנות הוט מציע כיום גם הנחות והטבות למגוון מוצרים ושירותים משלימים לנוסעים לחו"ל. בין ההסדרים שמציע המועדון לחברים הטסים לחו"ל: הנחה של 5% בהזמנת מלונות בארץ ובחו"ל באמצעות אתר אלאדין טראוול; הטבה ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הביטוח איילון; הלוואה בתנאים אטרקטיביים לחופשה וכן הטבה בעמלת החליפין לרוכשים מט"ח בבנק הבינלאומי; עד 25% הנחה בהשכרת רכבים ברחבי העולם בחברת EONOMY CAR RENTALS; %3 הנחה במעמד ההזמנה בהזנת קוד קופון באתר Sport Events 365 לרכישת כרטיסים למופעים ולאירועי ספורט בחו"ל רבים נוספים.

אודות מועדון הצרכנות הוט: מועדון הוט הינו מועדון הצרכנות הגדול במדינה, בו חברים כ-150 אלף בתי אב. למועדון הסדרים למתן הנחות והטבות עם למעלה מ-10,000 בתי עסק בכל תחומי הצריכה, החל ממזון, תיירות ורכב וכלה במוצרי פארמה, פנאי ונדל"ן. המועדון הוקם בשנת 1996 ע"י הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל. בהמשך הצטרפו אליו גם חברי הסתדרות האקדמאים במח"ר, חברי הסתדרות/לשכת המהנדסים וחברי איגוד העובדים הסוציאליים ואיגוד העיתונאים.