הבוקר נפתחת בתל אביב תערוכת הסייבר וההגנה האזרחית – HLS (Homeland Security), עם מאות מוזמנים מרחבי העולם. הציבור מוזמן לפגוש את נתן ברק, מנכ"ל החברה של מערכת שליטת "כיפת ברזל", ולהכיר מקרוב את אחד המרכיבים העיקריים שמאחורי הצלחת כיפת ברזל.

כלים

הבוקר נפתחת בתל אביב תערוכת הסייבר וההגנה האזרחית – HLS (Homeland Security), עם מאות מוזמנים מרחבי העולם. הציבור מוזמן לפגוש את נתן ברק, מנכ"ל החברה של מערכת שליטת "כיפת ברזל", ולהכיר מקרוב את אחד המרכיבים העיקריים שמאחורי הצלחת כיפת ברזל.

עם השינויים הגלובליים הפכו איומי הסייבר והטרור לאיום ממשי הנמצא בכל מקום בעולם. מתקני תשתיות, שדות תעופה, נמלים, מתקנים אסטרטגיים, בנייני ממשלה, אתרי תיירות מרכזיים ועוד הפכו ליעד שיש להגן עליו.

mPrest, מפתחת מערכת השליטה והבקרה של כיפת ברזל, מציגה במסגרת התערוכה המלווה את הכנס, את המערכת האזרחית שפיתחה על בסיס מערכת השליטה והבקרה בכיפת ברזל. המערכת מבוססת על פלטפורמת IOT ייחודית המתממשקת לכל הסנסורים והמערכות בארגון, מספקת שכבת הגנה חסינה ומאפשרת לארגונים שליטה מלאה ותגובה במהירות הבזק, תוך שליטה על המידע, עיבודו, העברתו לגורמים המתאימים וטיפול מקצועי ונקודתי בו בשגרה ובחירום.

mPrest הינה חברה מובילה בעולם השליטה ובקרה לעולם ה- IOT. הפלטפורמה של mPrest פועלות 24/7 בישראל, בצ'ילה, ארגנטינה, ברזיל, ארה''ב, רוסיה, סינגפור, הודו, תאילנד, וויאטנם, וכו', בתחומי הביטחון, בחברות חשמל, מים, באיתורן, בכיפת ברזל, בחברת החשמל, ב-NYPA (רשות החשמל של מדינת ניו יורק) ועוד. GE, OurCrowd ומשקיעים בינלאומיים נוספים השקיעו לאחרונה 26 מליון ד' בחברה.

לדברי נתן ברק, מנכ"ל mPrest: "טכנולוגיית ה-IOT, מאפשרת שליטה בממשקים רבים בארגונים, באמצעות הצבת סנסורים המנטרים על בסיס קבוע פעילות ומייצרים הערכת מצב עדכנית בכל רגע נתון. באמצעות הסנסורים הפרושים מתקבלות כמויות מידע עצומות במימדיהן. שימוש במערכת מאפשר שליטה אבסולוטית בנעשה בארגון, בעיר, בזמן אמת, תוך שילוב של מערכות ודיסיפלינות שונות בארגון".

בנוסף לכך ציין ברק: "המערכת של חברת mPrest תאפשר לארגונים, לערים ומדינות להתמודד עם האתגרים של השנים הבאות מבחינת העלאת הפרודוקטיביות, שיפור תהליכים, שיתוף מידע בזמן אמיתי בין כל בעלי התפקידים ומילוי המשימות באופן הטוב ביותר."

הכנס הבינלאומי לביטחון המולדת והסייבר נערך השנה בפעם הרביעית בגני התערוכה תל אביב, ומארח מאות אורחים מ- 80 מדינות בהם שרים, בכירי ממשל, מפקדי משטרות, ראשי ערים וגורמים עסקיים בכירים אשר הגיעו להכיר את הטכנולוגיות הישראליות. הכנס מתקיים ביוזמת מכון היצוא ובשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, מטה הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, משרד החוץ, סיב"ט- משרד הביטחון, המשרד לביטחון פנים ורשות שדות התעופה.

בשנים האחרונות הפך כנס ביטחון המולדת והסייבר לאירוע בינלאומי מוביל וחשוב בעולם והשנה יעסוק לראשונה בממשקים שבין נושא האבטחה הפיזית והקיברנטית, בתחומים: מודיעין, פשעי סייבר ולוחמה בטרור, הגנה על תשתיות קריטיות, אתגרים וסיכונים בעולם גלובלי חכם, הגישה האינטגרטיבית לניהול אירועים המוניים - והיערכות לחירום.

לצד הכנס מתקיימת תערוכה של כ- 160 חברות ישראליות המציגות את הטכנולוגיות והמוצרים המהווים את חוד החנית של התעשייה בתחומים אלה. הכנס מהווה הזדמנות אדירה עבור האורחים מחו"ל להיחשף להישגי לחברות הישראליות ולפתרונות הטכנולוגיים שהן מציעות, לקיים מפגשים עסקיים ולהביא ליצירת שיתופי פעולה בינלאומיים עם התעשייה הישראלית.

ימים שלישי ורביעי, 15-16 לנובמבר, גני התערוכה ביתן 2 החדש.