חברת eBay חתמה על הסכם לרכישת החברה הישראלית קוריגון. טכנולוגיית זיהוי ועיבוד התמונות של קוריגון יסייעו בסידור הקטלוגים של eBay ויאפשרו קבלת תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר עבור לקוחות eBay

כלים
חברת eBay חתמה על הסכם לרכישת החברה הישראלית קוריגון
חברת eBay חתמה על הסכם לרכישת החברה הישראלית קוריגון

חברת eBay מודיעה היום כי היא רוכשת את קוריגון (Corrigon), חברה ישראלית, בעלת טכנולוגיה חדשנית לחיפוש חזותי.

קוריגון מסייעת בזיהוי עצמים בתמונות ומבצעת התאמה של מרכיבים חזותיים וטקסטואליים על מנת לוודא שהתמונה מזוהה, מסווגת נכון ותואמת באופן הקרוב ביותר למוצר מקביל. קוריגון היא החברה השלישית שרוכשת eBay בתחום הנתונים המובנים, לאחר השלמת רכישת Expertmaker השוודית בחודש מאי ו- SalesPredict הישראלית ביולי האחרון 2016. התנאים הפיננסיים של העסקה לא נמסרו.

לקוריגון ניסיון מעמיק בעיבוד תמונות וראייה ממוחשבת והטכנולוגיה והמומחיות של קוריגון יתרמו למאמציה של eBay בקידום טכנולוגיית זיהוי וסיווג תמונות, כחלק מפעילות חטיבת הנתונים המובנים (Structured Data). חטיבת הנתונים המובנים של eBay אחראית על איסוף הנתונים, עיבוד והעשרה שלהם ויצירת חוויות מוצר. קוריגון תתמוך בחלקים השני והשלישי של היוזמה – עיבוד והעשרת הנתונים ויצירת חוויות המוצר.

לדברי עמית מניפז, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת הנתונים המובנים ב-eBay: "חברת eBay ממשיכה לפתח את חווית הקניה באתר. מומחיותה של קוריגון תסייע לנו בקידום המאמצים לזיהוי ולסיווג תמונות ותאפשר הצגת תוצאות רלוונטיות יותר, שלא היתה אפשרית קודם לכן בעולם הנתונים. קוריגון היא הרכישה השלישית ש-eBay מבצעת השנה בתחום הנתונים המובנים, מהלך המלמד על הדגש שאנו שמים בשיפור יכולות ניהול המלאי ומדגיש את מחויבותנו ליצירת חווית משתמש חדשה ואיכותית עבור הקונים שלנו".

לדברי אבינועם עומר, מייסד קוריגון: "טכנולוגיית החיפוש החזותי שפיתחנו מאפשרת איתור אלמנטים בתמונות. אנו שמחים לתרום את המומחיות שלנו ולשלב את הטכנולוגיה שפיתחנו במאגר הנתונים העצום של eBay, המכיל למעלה ממיליארד רשומות. אנו נעבוד עם כלל צוות חטיבת הנתונים המובנים של eBay במטרה לייעל את תהליך העלאת הרשומות עבור המוכרים ב- eBayולסייע לקונים לבצע חיפוש יעיל ואפקטיבי, שבסופו של דבר יגדיל את שיעור ההמרה למכירות".

עם סגירת העסקה יצטרף הצוות של קוריגון ליחידת הנתונים המובנים של eBay ויפעל ממרכז הפיתוח של eBay בנתניה.

קוריגון הוקמה ב-2009 על-ידי אבינועם עומר. לפני שהקים את קוריגון ייסד עומר את Zoomix ועוד לפני כן את DataChase.

אודות eBay

eBay (נסד"ק: EBAY) היא פלטפורמת המכירות התוססת ביותר בעולם, בה אפשר למצוא מציאות נהדרות ומבחר ייחודי. eBay מחברת בין מיליוני קונים ומוכרים מכל רחבי העולם, מעצים בני אדם ויוצר הזדמנויות באמצעות מסחר אינטרנטי. החזון שלנו למסחר העולמי הוא כזה המתאפשר על-ידי בני אדם, מונע על-ידי טכנולוגיה ופתוח לכל. אנו מעצימים את המוכרים בפלטפורמה שלנו, לא מתחרים בהם. אנו יוצרים קשרים אמיצים בין קונים למוכרים באמצעות חוויות מוצר מהירות, ניידות ומאובטחות. כיום, 20 שנה לאחר הקמת eBay, אנו עדיין נלהבים מיכולתנו ליצור קשר בין קונים ומוכרים בדיוק כפי שהיינו כאשר הקמנו את החברה ב-1995. למידע נוסף:

בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.