כל אישה צריכה את הגורו שלה... מישהי שמבינה ויכולה להמליץ לה מה הכי נכון עבורה. כך בדיוק פועל מיזם ה"גלאם גורו" - קופסת הפתעות הטיפוח – אשר מאז הקמתו בינואר השנה, מביא הפתעה לאלפי נשים בישראל, בכל חודש מחדש, בדומה לטרנד העולמי שסוחף את נשות העולם.

בבסיס השיטה, עידוד נשים לצרכנות נבונה, המבוססת על התנסות אישית במוצרי טיפוח ויופי שונים בטרם רכישת מוצרים במחיר מלא.

"גלאם גורו" מציעה קופסת יופי מהודרת ובה מוצרי מגוון מוצרי טיפוח, איפור, יופי ושלל אקססוריז ממיטב המותגים בישראל, להתנסות אישית. לרשות הנשים שאהבו את המוצרים שניסו ומעוניינות לרכוש, עומדת החנות המקוונת של ה"גלאם גורו", והיא כוללת את כל מוצרי היופי, הטיפוח, הטואלטיקה והלייףסטייל. לאחר ההתנסות במוצרים, לקוחות גלאם גורו ממלאות משובים על המוצרים בהן התנסו, וצוברות נקודות עמן יוכלו לרכוש באתר הגלאם גורו.

לכבוד החגים גלאם גורו השיקה קופסת חג חדשה ובה 6 מוצרים, מתוכם 3 מוצרים בגודל מלא:

מסיר איפור של פאיו, קרם לחות של קליניק, ליפ גלוס של קרליין במגוון גוונים, לק של ANNY במגוון צבעים, באדי מיסט של חברת SPRING, דוגמית פריימר של קרליין, דוגמית מסכת לחות של AVENE, ועוד דוגמיות של חברת תפוח.

בנוסף, מי שרוכשת עד ראש השנה מקבלת בונוס - בושם מיניאטורה FRESH של MOSCHINO.

ועוד, במיוחד לחגים גלאם גורו יצרה שיתוף פעולה מיוחד עם חברת התכשיטים OPHALIA, שבעזרתו ניתן לרכוש דרכה מבחר תכשיטים אופנתיים במחיר מוזל יחד עם קופסת היופי שלהם.

לרכישת קופסת החג החדשה לחצו כאן

"גלאם גורו" מסמלת בתפיסתה, הבנה עמוקה במבנה הנשים הצרכניות, שהרי מאז שחר ההיסטוריה, נשים מטבען מלקטות, סקרניות וזקוקות לברור היטב את הבחירה שלהן בעוד מועד לפני הרכישה והאימוץ. הן אוהבות לחוש, לראות, להריח ולהבין. על אחת כמה וכמה, כשמדובר במוצרי קוסמטיקה, שהרי ידוע כי הסיבה העיקרית שמניעה נשים לרכישה, היא התנסות קודמת במוצר, או המלצה מחברה טובה.

שיטה זו נקראת "Tryvertising" מה שהופך אותה לדרך יעילה וחדישה לגלות אודות מוצרים חדשים להתנסות באופן ישיר.

בכל קופסת "גלאם גורו" לפחות 5 מוצרים בגודל Travel size ומוצר בגודל מלא של הטרנדים החמים ביותר בעולם היופי, הטיפוח, השיער והאקססוריז ממיטב חברות הקוסמטיקה בישראל ובעולם.

גם דרכי ההגשה יפתיעו ולא אחת יוכנסו המוצרים במארזים מיוחדים, תיק איפור שימושי ועוד.

אתר הגלאם גורו מביא את השמחה בקבלת שירות מצוין ואת ריגוש ההפתעה לאלפי נשים בישראל, בכל חודש מחדש.

חנות הקוסמטיקה אונליין של ה"גלאם גורו" מציע אלפי מוצרי איפור, מוצרי שיער, בשמים לאישה, טיפוח הגוף, טיפוח הפנים וכל מה שעושה לנו טוב, פנימית וחיצונית.

לקוחות הגלאם גורו חולקות את החוויה וצוברות נקודות גלאם!

לאחר ההתנסות במוצרים, חברות אתר הגלאם גורו ממלאות את חוות דעתן באתר לטובת כולן וצוברות נקודות על כל משוב ובקניות באתר, אותן תוכלנה להמיר לרכישות באתר הגלאם גורו.