המערכת של אינטסייטס מזהה איומים מודיעיניים מדויקים ובזמן אמת, ומוצעת כעת יחד עם חבילת מוצרי אבטחת המידע של צ'ק פוינט על מנת למנוע התקפות סייבר על ארגונים.

כלים

תל אביב ישראל 26 לספטמבר 2016, אינטסייטס, חברת הסטארט-אפ הישראלית המובילה בעולמות של איומי סייבר מה Dark, Deep and Open web הכריזה היום על שיתוף פעולה עם חברת Check Point Software Technologies Ltd. (NASDAQ:CHKP). במסגרת שיתוף הפעולה צ'ק פוינט תציע את המערכת של אינטסייטס כחלק מחבילת מוצרי האבטחה שלה. השילוב בין המערכות יאפשר ללקוחות לתרגם את המידע המודיעיני לפעולות אבטחת מידע בזמן אמת.

למרבית חברות האנטרפרייז כיום יש גישה לכמויות אינסופיות של מידע בנוגע לאיומי סייבר, אולם ללא אוטומציה ואפשרות לספק הקשר למידע, הן מתקשות להשתמש במידע הזה בצורה מהותית. לעתים קרובות מידע מודיעיני חיוני נותר בלתי מנוצל עקב שגיאה של אנליסט, או שהוא פשוט אובד בתוך אוקיינוס של נתונים ״בקרב התמידי נגד מתקפות הסייבר צ'ק פוינט מנצלת את המודיעין המיידי והתגובה המהירה דרך Next Generation Firewalls and SandBlast Zero-Day Protection שלנו״ אמר אלון קנטור סמנכ״ל פיתוח עסקי בצ'ק פוינט. שיתוף הפעולה שלנו עם אינטסייטס מוסיף יכולות נוספות ומודיעין מדויק אשר ייסע ללקוחות להגיב מהר יותר למתקפות.

אינטסייטס מספקת כיסוי מודיעיני רחב ממגוון מקורות ומאפשרת לנטר ולזהות את האיומים הרלוונטים ללקוחות הספיצפיים. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר ללקוחות לקבל התראה מוקדמת ותובנות אשר ישפרו את התהליכים האוטומטיים לטיפול בהתראות. המערכת של אינטסייטס היא קריטית באיתור, ניתוח, דיווח ובהבנה של פוטנציאל האיומים הקיימים ברחבי הרשת ומהווים סכנה לארגון״ אמר רוב דצ'שר, ראש אבטחת המידע בחברת סטארקי המפתחת טכנולוגית שמיעה. ״המערכת של אינטסייטס משלימה את חבילת אבטחת המידע של צ'ק פוינט ומספקת פתרון מקיף מקצה לקצה – ממרחבי רשת האינטרנט ועד לרשת הפנימית שלנו״.

שיתוף הפעולה בין צ'ק פוינט ואינטסייטס הרחיב גם את שיתוף הפעולה המחקרי אשר כבר קיים בין החברות. באמצעות שיתוף הפעולה המודיעיני, אינטסייטס משלימה את יכולות המחקר הנוכחיות של צ'ק פוינט באיסוף המידע ממגוון מקורות : קהילות אינטרנטיות סגורות ופורמים ב dark web. ״אנו שמחים מאוד לעבוד לצד חברה מובילה בתעשייה כמו צ'ק פוינט״ אמר גיא ניצן, מנכ״ל ומייסד אינטסייטס. ״שיתוף הפעולה מייצר ערך מוסף ללקוחות ויוביל לייעול תהליך הטיפול בהתראות המזוהות במערכת״.

שתי החברות הוציאו לאחרונה שני מחקרים משותפים ״ An overview of the ransomware phenomenon” ו “CerberRing: An In-Depth Exposé on Cerber Ransomware-as-a-Service האחרון, אשר פורסם חודש שעבר מוסיף אור חדש על Cerber ransomware אחת מגרסאות ה ransomware הבולטות ביותר.

אודות אינטסייטס:

המערכת של אינטסייטס סורקת את ה - Dark, Deep and Open web ומזהה איומי סייבר בזמן אמת.

המודיעין על איומי הסייבר נאגר ומועבר ללקוח בתצוגה אחידה ונוחה. הפתרון של החברה מבוסס על טכנולוגיות של Data Mining ו-Machine Learning המשמשים לנתח, לסווג, ולתעדף את המידע בתהליך אוטומטי לחלוטין. בנוסף, אינטסייטסמספקת טכנולוגיה חדשנית לטיפול באיומי הסייבר בלחיצת כפתור המתניעה תהליך של הסרת האיום וקונפיגורציה של מוצרי אבטחה, כדוגמת, Firewall, כדי לחסום את המתקפות הצפויות.