רצפה מבריקה ונטולת שריטות וכתמים היא בהחלט מטרה מרכזית מבחינתם של בעלי דירות ועסקים. רצפות שרוטות או מוכתמות פוגעות במראה הכללי של החלל, כך שאם עיצבתם את דירתכם בקפידה הן עשויות לפגוע באיכות וביוקרה שביקשתם להציג.

כלים

כאשר רצפות אלו מעטרות את המשרד הן משדרות ללקוחותיכם מסר שלילי מאוד ביחס למידת הרצינות שלכם ולהקפדה שלכם על הפרטים הקטנים. הדרך הטובה ביותר לטפל באריחים ולהחזיר לרצפה את המראה המקורי שלה, מראה שהוא רענן ומבריק הרבה יותר, היא לבצע פוליש באופן מקצועי על ידי צוות מיומן שיפעל עם מכונת פוליש מתקדמת ועם ציוד וחומרים מתאימים. השאלה היא, כמובן, איך בוחרים חברת פוליש מקצועית ואמינה?

מתחילים עם המלצות

כדי שתוכלו לדעת האם ניצבת לפניכם חברת פוליש מקצועית וטובה שמעניקה ללקוחותיה שירות אמין ואיכותי, התחילו בסקר שוק קצר אצל החברים ואצל בני המשפחה. בדקו האם מישהו מהם התנסה לאחרונה בשירותיה של חברת פוליש ויוכל לתת לכם חוות דעת על השירות שקיבל. זוהי הביקורת הטובה ביותר שתוכלו לקבל, שכן לאנשים הקרובים אליכם אין כל סיבה לתת לכם מידע שגוי או "למכור" חברת פוליש שאיתה הייתה להם התנסות שלילית. אם אין לכם המלצה ממקור ראשון הגיע הזמן שתכירו את האינטרנט, ואת גוגל בפרט. מנוע החיפוש הפופולארי הזה מצדיק את עצמו גם ככלי מרכזי למידע לכל צורך ולכל מטרה. חפשו חברות פוליש, קראו המלצות ובדקו את חוות הדעת של לקוחות נוספים. אל תבחרו בחברה הראשונה שהופיעה בתוצאות החיפוש ואל תתפשרו על חברה רק משום שהיא מציעה מחיר מבצע מדהים במיוחד. איכות היא שם המשחק, ועליה אין מקום לפשרה.

התייעצו עם הצוות המקצועי

דרך טובה לדעת האם אתם מכניסים לביתכם חברת פוליש מקצועית ואמינה באמת, היא להזמין נציג של החברה לביתכם כדי שיוכל לבחון את מצב האריחים ולהמליץ על סוג הפוליש המתאים ביותר לכם. חברה מקצועית ואמינה לא תמליץ לכם על ביצוע פוליש אקרילי כאשר הרצפות בבית הן רצפות גרניט פורצלן, למשל. זאת משום שפוליש מהסוג הזה יפגע באיכות הרצפות ולא יועיל להן.

התייעצו עם המומחים, בקשו מהחברה לשוחח גם עם ממליצים ונסו לצמצם ככל האפשר את מרווח הטעות שלכם. זכרו שמראה הרצפות ישפיע על מראה החלל כולו, וכן זכרו שרצפה מוכתמת או מלאת שריטות ניתן לשקם רק באמצעות פוליש, כאשר עדיף שהפוליש יבוצע על ידי חברה מקצועית.

ביצוע פוליש באופן עצמאי הוא מאתגר ומורכב מאוד, והוא ידרוש מכם זמן רב ומאמצים משמעותיים. אין סיבה שתעשו את זה בעצמכם. חסכו את האנרגיות הללו ותנו לאנשי המקצוע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

נכתב על ידי אבן יהלום