לכל אחד מאתנו דרושה הפוגה מהמרוץ היומיומי. ניקוי ראש, והחלפת אווירה כדי להמשיך בשגרת היום יום בכוחות מחודשים.

צימר במירון (צילום: צימרון)
צימר במירון (צילום: צימרון)

צימרים במירון זוהי אפשרות מעולה המעניקה את המענה המושלם לצרכים הללו. אין כמו אויר הפסגות כמו גם הקרבה לציון הרשב"י על מנת לקבל את הריענון הדרוש הן לגוף והן לנפש. האתר "צימרים במירון" מציע מגוון צימרים מתאימים לכל הרכב רצוי, לזוגות, למשפחות ואף לקבוצות גדולות.

למה צימרים?

נופש לא חייב לרוקן את הארנק והכיסים. כאשר אנחנו בוחרים לנפוש בצימרים במירון, התשלום הינו סביר לגמרי ומתאים גם לסטודנטים וזוגות צעירים או בעלי משפחות שאין להם אפשרות לשלם עבור החופשה שלהם הון רב כמו על בית מלון. האופציה של שכירת צימרים, הינה אופציה הגיונית ביותר לבעלי הכנסה סטנדרטית ואפילו נמוכה כאשר הפינוק והמרגוע כמו גם החלפת האווירה מובילים לתוצאה הברוכה שלשמם יצאנו.

מה יש בצימר?

המילה צימר לא ממש משקפת את מה שהיא באמת מציעה. בעבר, כאשר אמרת צימר, התפרש הדבר כחדר שכוח אי שם לא משהו שיכול להתאים לנופש של ממש. לעומת זאת, הצימרים במירון של היום כוללים חדרים נעימים ממוזגים וריחניים, עם מצעים נאים ומגבות, פלטה מיחם מקרר ועוד. הרבה מהצימרים כוללים גם גינות מרחיבות דעת, מטופחות ופורחות, לצד הנופים הירוקים והמרהיבים שמציע הגליל. ישנם גם צימרים המציעים ג'קוזי וערסלים ועוד אפשרויות שונות שעשויות להנעים את הבילוי בימי הנופש.

למה במירון?

במירון יש לנו את ציון הרשב"י שמהווה אבן שואבת ליהודים מכל העולם. רבים מהמבקרים בארץ לא מוותרים על עלייה לציון הרשב"י במירון על אף הטרחה הכרוכה בכך. האוויר הנפלא שבמקום לצד הירוק הפורח והנוף המרהיב, הופכים את המקום למועדף כאשר מעוניינים לצאת לנופש כדי לרענן גם את הגוף וגם את הנשמה.

אין לתאר את ההרגשה לאחר התפילה על ציונו של הרשב"י. המרגוע שהנפש שואבת מהתפילה במקום תורם רבות לתחושת הנינוחות והחופשה. כך שהשילוב בין הפינוק של הנפש לפינוק של הגוף המתאפשר רק במירון, יוצר את התמהיל הטוב ביותר של נופש איכותי ואמתי לגוף ולנשמה.

איך נמצא צימרים במירון?

אנחנו זיהינו את הצורך בריכוז של הצימרים המציעים שירותי נופש למשפחות במירון ועל כן ריכזנו עבורכם באתר שלנו "צימרים במירון" קשת רחבה של צימרים באזור מירון והסביבה עם פרטי התקשרות, המלצות, אפשרויות תחבורה ודרכי גישה, שירותי הדת במקום ועוד.

אלו מאפשרים לכם לבחור באופן המושכל ביותר בצימר המתאים לכם ולדרישותיכם. תוכלו לדפדף בתמונות ולהתרשם מהצימרים ולבחור בצימר שיענה על כל הדרישות שלכם הן מבחינת הגודל, מספר המיטות, קיומה של גינה, פרגולה, ערסלים או נדנדות, הקרבה לרשב"י ועוד.

את הנופש הבא שלכם במירון, תוכלו להתאים לעצמכם בקלות בעזרת האתר שלנו. צפויה לכם חוויה רוחנית וגם גשמית שלא תוכלו לשכח במהרה!

כנסו לאתר: http://www.meron-zimmers.co.il