כולנו ניצבים בנקודת זמן כזו או אחרת מול דילמה אחת מרכזית, והיא הדילמה הקשורה לעתיד המקצועי שלנו. חלקנו מתלבטים בסוגיה הרת הגורל כבר לאחר הצבא, חלקנו מנצלים את הזמן ויוצאים לטייל בתקווה שתנחת עלינו השראה ולאחרים ההארה מגיעה בשלב מאוחר יותר, לאחר שנים של ניסיון בתחום אחר לחלוטין.

כלים

אלא שמי שמחפש לעצמו תחום שהוא מצד אחד מגוון ומעניין, ומאפשר יצירתיות רבה מאוד, ומצד שני גם מבוקש מאוד (ומכאן שגם מתגמל ביותר), עיצוב גרפי הוא בדיוק הפתרון עבורו. בעולם שבו עולם הפרסום דורש יצירתיות רבה ושבו עסקים רבים מבינים עד כמה מיתוג הוא קריטי ועיצוב הוא בעל משמעות אדירה, כולם מחפשים מעצבים גרפים מוכשרים, מנוסים ורעבים להצלחה. לכן, אם אתם מחפשים קריירה בתחום פופולארי שיבטיח לכם עבודה לאורך זמן, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא להירשם ללימודי עיצוב גרפי במוסד מקצועי ואיכותי כמו מכללת סולו.

למה לבחור במכללת סולו לעיצוב גרפי?

אנשים רבים, כאשר הם מתבקשים לבחור לעצמם מסגרת לימודים, מתקשים להגדיר מה הם באמת צריכים ורוצים לקבל מהמסגרת הזו. עם זאת, נראה שיש נושא אחד חשוב שעליו כמעט כולם מסכימים, וזה היחס האישי. הלימודים במכללת סולו לימודי גרפיקה ועיצוב עונים על הצורך הזה בצורה הטובה ביותר, בעיקר משום שמדובר בלימודים ברמה הכי אישית שיכולה להיות – אחד על אחד. כך יכול הסטודנט לקבל את כל המידע הדרוש ואת כל הרקע ההכרחי כדי שיוכל להשתלב בעולם העיצוב הגרפי, ובהצלחה רבה. חשיבות רבה נוספת יש, כמובן, גם לניסיון המעשי. נכון, רקע תיאורטי הוא חשוב ביותר, אבל הרקע המעשי משמעותי אף יותר. כדי שתוכלו לעצב מודעות מרהיבות, כריכות יפהפיות לחוברות וערכות מיתוג שלמות לעסקים, לא יספיק לכם להכיר את מערכת הפוטושופ על הנייר, תצטרכו לנסות, לטעות, לשפר, לתקן ולהמשיך ולגלות עוד מרכיבים חשובים במערכת, מרכיבים שיהפכו אתכם מאנשים שמבינים בפוטושופ או באילוסטרייטור – למומחים בתחום של עיצוב גרפי.

ביקוש הולך וגדל

מי שחושש שמא הביקוש למומחים בתחום עיצוב גרפי הוא ביקוש שנמצא במגמת ירידה חשוב שיידע שהמציאות שונה לחלוטין. למעשה, עיצוב גרפי הוא תחום מבוקש מאוד, לא רק בתחומי הפרסום אלא גם בעולמות הדיגיטל ובקרב עסקים קטנים שמבקשים לעצב לעצמם אתר אינטרנט שימשוך קהל או לוגו חדש לעסק. בוגרי קורס עיצוב גרפי, שעברו הכשרה מקיפה ולמדו לא רק איך לתפעל את מערכות העיצוב השונות אלא גם איך להפיק מהן את המיטב ולייצר חומרים פרסומיים מרשימים למראה, הם גם המבוקשים ביותר בתחום. בשוק שבו הדרישה רק הולכת וגוברת אין ספק שמי שבוחר להכניס את הרגל ויוכל להציע ידע וכישרון, הוא גם זה שיקצור את הפירות. בשוק חם כל כך, הדרך הכי טובה להצליח היא לזהות מה השוק באמת הכי צריך.