השכונה הכי מבוקשת, הדירות הכי גדולות, חדר כושר פרטי מפואר ומאובזר. הצטרפו לפרויקט היוקרתי בקריות - Neve Nofar"" של דר נופרים בנווה גנים בקרית מוצקין. ניתן לבקר ולהתרשם מחדר הכושר הפרטי לדוגמא בנוסף ל- 3 דירות לדוגמא הקיימות בפרויקט. הפרויקט נבנה על אדמה פרטית (טאבו). לאור הביקוש, בחברה הוחלט להמשיך עם ההטבות המיוחדות גם בבניין 6: 80,000 ₪ הנחה ותשלום של רק 20% במעמד החתימה על החוזה והיתרה בכניסה לדירה. מחיר דירות החל מ-1,600,000 ₪ לדירת 5 חדרים, כ-128 מ"ר + כ-22 מ"ר מרפסת בקומה 3

דירה לדוגמה בפרויקט Neve Nofar בקרית מוצקין.צילום- זאב סגל
דירה לדוגמה בפרויקט Neve Nofar בקרית מוצקין.צילום- זאב סגל

לאור ההצלחה והביקוש ב-5 הבניינים הראשונים בפרויקט המצליח בקריות - Neve Nofar"" בנווה גנים בקרית מוצקין. דר נופרים משווקת את הבניין ה-6, שבנייתו נמצאת בעיצומה, כאשר בנוסף לדירות ענקיות עם מרפסות גדולות, מפרט עשיר ומפנק, הוקם לרווחת הדיירים חדר כושר פרטי המאובזר במיטב המכשירים בתחום מתוצרת חברת "Technogym" ומתוכנן על ידי בני גוז, ממייסדי ומובילי ענף מועדוני הבריאות והכושר בישראל ב 34 השנים האחרונות, מתכנן ומקים במיטב הפרויקטים ומגדלי היוקרה בתל אביב, את מועדני הכושר כגון בפרויקט BLUE, מגדלי W, מגדלי מנהטן, פרויקט פלטניום, מאייר על רוטשילד, בבתי מלון מובילים בארץ - רשת ישרוטל, רשת דן, הרודס באילת, מלון יערות הכרמל, מלון שלום בירושלים ועוד רבים וטובים.

מנכ"ל ואחד הבעלים של חברת דר נופרים בע"מ, רפי בן משה, אמר השבוע, "חברת דר נופרים, שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר ולהקפיד על תכנון קפדני אשר מדגיש חשיבה על כל פרט ופרט לרווחתם של הדיירים ובמסגרת מדיניות זו של החברה, החלטנו ללכת על הטוב ביותר! ובגדול! ולהביא לקריות את הסטנדרט הגבוה ביותר המקובל במגדלי היוקרה המובילים של ת"א, שכולל הקמת חדר כושר פרטי מפואר ומאובזר לרווחתם של הדיירים, שיכלול את מכשירי הכושר המתקדמים ביותר תוצרת חברת Technogym", שאבזרה וציידה את חדרי הכושר במגדלי היוקרה בת"א וכן את רשת מועדוני הבריאות holmes place".

עוד ציין רפי בן משה כי, הפרויקט מאופיין בסטנדרט בנייה גבוה, מפרט עשיר במיוחד בכל הדירות והשקעה ומחשבה רבה לרווחת הדיירים. בנוסף לחדר כושר, קיים לובי כניסה בגובה כפול בעיצוב יוקרתי, מועדון דיירים ואירועים גדול ומעוצב, וכן לובי קומתי מפואר."

ניתן להגיע ולהתרשם משלוש דירות מדהימות לדוגמה בפרויקט היוקרה "Neve Nofar" - דירת 6 חדרים, 140 מ"ר (נטו) + כ-25 מ"ר מרפסת, דירת 5 חדרים, 125 מ"ר (נטו) + כ-22 מ"ר מרפסת ודירת 5 חדרים, 128 מ"ר + כ-22 מ"ר מרפסת.

פרויקט המגורים היוקרתי Neve Nofar מצטיין באדריכלות מרשימה ועיצוב ארכיטקטוני מיוחד, עם דירות הפונות לכיוון הים ולרכס הכרמל. גדלי הדירות הן בין 140- 125 מ"ר נטו + מרפסות ענקיות 22-33 מ"ר נטו, כאשר בקומות הראשונות המרפסות יכללו גן תלוי כ- 8.5 מ"ר ומרפסות מקומה 7 ואילך יהיו מרפסות מרוצפות במלואן. בנוסף, פנטהאוזים- לופטים כ-163 מ"ר עם תקרה בגובה כ - 6 מטר בחלל המגורים + מרפסת כ- 53 מ"ר לנוף ים פנורמי.

כל הדירות ב Neve Nofar מאופיינות בתכנון מוקפד ואלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד הכולל בין היתר מערכת בית חכם, מערכת מיזוג אוויר דירתית, מטבח מפואר ומערכת מצלמות אבטחה לשטחים המשותפים הניתנים לצפייה גם בסמארטפון

בפרויקט מבוצעות בדיקות בקרה בתהליך של מכון ההתקנים הישראלי והוא נבנה בהתאם לתקן בנייה ירוקה של מכון ההתקנים הישראלי. תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר. שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.