כאשר הרהיטים במשרד מלוכלכים אי אפשר להמשיך לעבוד בצורה טובה ובדיוק בגלל זה אתם צריכים שירותי ניקיון מקצועי. הרהיטים במשרד משמשים את העובדים בכל יום. לכן, כאשר הם מלוכלכים, קשה לעובד להתרכז ולהתעסק רק בעבודה, ללא הסחות דעת. בנוסף, סביבת עבודה מלוכלכת עלולה להביא מחלות, דבר העלול לסכן את העובדים במקום.

כלים
חברת ניקיון איכותית
חברת ניקיון איכותית

ישנן חברות ניקיון רבות שמציעות שירות ניקיון אמין ויסודי, אך לא כל חברת כזו יכולה לעשות עבודה טובה. לכן, יש לבחור היטב את החברה, לבחון המלצות עליה ולא לחסוך בכסף. חברות ניקיון זולות לא בהכרח מנקות טוב ולכן מומלץ לחשוב פעמיים לפני שסוגרים חוזה עם חברת ניקיון. חברות ניקיון הקיימות הרבה שנים צוברות ניסיון גדול משמעותית בתחום בהשוואה לחברות חדשות, כך שאין ספק כי הניסיון משחק תפקיד.

היזהרו ממחירים זולים מדי

המחיר זול מדי? בדרך כלל יש לכך סיבה. לכן, מומלץ להיזהר מחברות המציעות מחירים זולים הנשמעים מפתים מאוד – זאת מכיוון שמאחורי המחיר הזול מסתתרת חברת ניקיון לא מקצועית ולא אמינה שתדרוש תשלום על חומרי הניקיון בנפרד מהמחיר הראשוני ששילמתם כבר בתחילת העבודה ותשתמש בחומרי ניקוי זולים ולא איכותיים, שיש בתוכם חומצות אשר יכולות לגרום לנזקים בדירה או לסכן את השוהים במקום.

שירותי ניקיון לבית

כאשר אתם רוצים להזמין חברת ניקיון הביתה, בקשו מנציג מטעם החברה לבקר בדירה לפני שהם מציעים הצעת מחיר לניקיון. אל תסמכו על הצעת מחיר מהטלפון כי חלק מהחברות אוהבות לזרוק מחירים לפי מספר החדרים או לפי שטח הדירה במ"ר. דרשו מבעל החברה לבוא כדי לראות את מצב הדירה והלכלוך. כך הוא יוכל לתת הצעה חד משמעית של מחיר מדויק ותואם לדירה ולא לזרוק מחיר מופרז. רק כך תוכלו להחליט כמה פועלים צריך להביא ובאיזה מכשירים וחומרים להשתמש. כך גם תהיו מתואמים עם בעל החברה.

לפני שתסגרו מחיר עם בעל חברת הניקיון, מומלץ לשאול מספר שאלות כדוגמת מה כולל המחיר? באילו חומרים הם משתמשים? באילו מכשירים? במידה ואתם מוצאים בעייתיות מסוימת באחד המכשירים או החומרים, זה הזמן להודיע לחברה שלא תשתמש בהם.

לסיכום, כאשר רוצים לבחור חברת ניקיון טובה ואמינה מומלץ לבדוק מספר דברים: המלצות, וותק של החברה ושהם לא זורקים מחירים סתם. חברת ניקיון טובה משתמשת בחומרים איכותיים וזאת בניגוד לחברה פחות טובה שנותנת מחירים זולים שנשמעים לנו טוב, אבל החומרים שבהם היא עושה שימוש לניקיון הבית עלולים לפגוע בבני הבית או לגרום נזקים לבית. לכן, חייבים לבחור חברה לא לפי המחיר אלא לפי וותק ומוניטין החברה.