האישה באמצעות ב"כ עו"ד גדלי סולן, הגישה תביעת גירושין וטענה בביה"ד הרבני האזורי בחיפה, כי בעלה מתעלל בה מילולית, רגשית ומילולית ו"אף הרחיק לכת ובחתונתה של אחותה, הזמין משטרה לאולם, "מחשש" שהיא תשתה משקאות אלכוהוליים כמקובל באירועים ועלולה להוות "סיכון לילדה". האישה אף טוענת,, "יש בכך להראות על רשעות הלב של הבעל ואף להצדיק את חיובו בכתובה בסך 850,000 ₪"

"מדוע הבעל לא הוזמן מלכתחילה לחתונה של אחותה של אשתו...", שאלו דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה בפתחו של דיון בתיק גירושין בין בני זוג תושבי הצפון והדיינים "זכו" לתשובת האישה, "באם היה ראוי - היה מוזמן"..

ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן, טען כי, הבעל, שנעלב מאי הזמנתו לחתונה של גיסתו, החליט "לנקום..." והזמין ניידת משטרה לאולם השמחות שבו נערכה החתונה בטענה כאמור משוללת כל יסוד ולפיה, רעייתו תשתה משקאות אלכוהול ועלולה לסכן בכך את בתם הקטינה בת השלוש...מתוך רצון לקבל את הילדה למשמורתו.

"אין ספק כי המדובר בטענה מופרכת ואולם משטרת ישראל הנכבדה, אכן הגיעה לאולם השמחות ובעת שהייתה צריכה אחות הכלה לקבל את האורחים הרבים, היא נאלצה גם לקבל את משטרת ישראל, בבושת פנים שאין כדוגמתה, בתדהמה ובהפתעתה - הן שלה והן של אורחיה הרבים", טען ב"כ של האישה עו"ד גדלי סולן.

בנוסף, נטען ע"י ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן כי, המדובר בניסיון לחבל בחתונת אחות האישה ותו לא וכי יש לחייב את הבעל במלוא הכתובה לאור מחדלו זה של הבעל". הבעל, טען כי לא התכוון "לקלקל" את האירוע, וכי, "פעלתי מתוקף הורותי וחששי פן תיפגע בתי הקטינה".

לנוכח המקרה, החליט ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן, לצאת בהמלצה לבני זוג המצויים בעימות, "בטרם הגשת תלונה למשטרה , יש לשקול את צעדיכם, פן מעשי הנקמה יעלו לכם ממון רב".