ממרח הטחינה החדש מטחינה משומשום מלא, טעים להפליא, עשיר בערכים תזונתיים, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל • נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים בימי החופש והלימודים

כלים
ממרח טחינה עם סילאן "אחוה" (צילום: יעל האן)
ממרח טחינה עם סילאן "אחוה" (צילום: יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם סילאן. המוצר החדש מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן, מכיל סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס.

הממרח עשיר בערכים תזונתיים באופן חריג: 578 מ"ג סידן, 5 מ"ג ברזל, 10 גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי - VEGAN FREINDLY). ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים, בימי החופש ובמהלך הלימודים.

ממרח טחינה עם סילאן הינו מוצר שני בסדרת הממרחים המתוקים של "אחוה" שהושקה לאחרונה, כשהמוצר הראשון בסדרה - ממרח טחינה עם שוקולד – זוכה להצלחה אדירה. ממרח השוקולד החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא והינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. גם הדיאטנית יעל דרור, ממליצה ואומרת, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית".

לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", החברה מחוללת מהפכה של ממש בתחום הממרחים המתוקים. "טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן, וטעמים נוספים יצטרפו בהמשך".

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים