גיטרה מאז ומעולם נחשבה לכלי המועדף על פני בני הנוער ועל פני הקהל הרחב מבין שלל כלי הנגינה ולמעשה מאפשרת לרבים ללמוד לנגן תוך זמן וליהנות מניגון שירים אהובים מבלי להיות מחויבים לליווי של כלי נגינה נוספים.

כלים

לימוד גיטרה נפוץ מאד בקרב בני נוער ומדי שנה נפתחים מרכזי נגינה חדשים על ידי העיריות השונות ואנשים עצמאיים, אך בסקר שנערך בקרב קהל בוגר יותר (גילאי 35+) נמצא ש"החלום" הגדול של מרבית המבוגרים הוא לדעת לנגן על גיטרה.

עבור רבים, חלום הנגינה נראה בלתי אפשרי בשלב בו הם מגדלים ילדים, דואגים לפרנסה ובקושי מוצאים זמן פנוי לאישה, אך לימוד גיטרה כיום אינו מצריך מהאדם כל כך הרבה שעות שהוא צריך להקדיש למורה הנגינה שלו.

מהם הגורמים ש"מבזבזים זמן" עבור המבוגרים ומונעים מהם ללמוד לנגן?

· תיאום זמן פנוי עם המורים לגיטרה – הזמן הפנוי של מרבית המבוגרים אשר עובדים במשרה מלאה הוא התיאום עם מורי הנגינה השונים.

· זמן הנסיעה "הלוך חזור" אל המורה.

· "אי הרציפות" – מבוגרים רבים אינם מצליחים ללמוד באופן רציף ופעמים רבות "מדלגים" על שיעורים שנקבעו בגלל לחץ בעבודה, משפחה או בחייהם הפרטיים. כתוצאה מכך, מבזבזים זמן וכסף רב על שיעורים בהם רק "חוזרים על החומר" ותהליך לימוד הנגינה הופך ליקר במיוחד.

הפתרון: קורס גיטרה אינטרנטי

קורס גיטרה אינטרנטי מהווה פתרון עבור המבוגרים המעוניינים לשלב בין לימוד נגינה לבין משרה מלאה בעבודה. הזמן הפנוי של מרבית המבוגרים הוא במהלך סופי השבוע, באמצעות קורס גיטרה אינטרנטי ניתן ללמוד לנגן על גיטרה בזמן הפנוי, מבלי להיות תלויים במורה לגיטרה שיתאם אתכם שיעורים.

באמצעות הקורס האינטרנטי, תוכלו לחזור על שיעורים שעברתם עליהם בעבר, תחסכו כסף רב וכמובן, זמן יקר ותוכלו לנגן רק בימים בהם יש לכם זמן פנוי.

מחיר הקורס כמובן זול משמעותית מאשר "קורס אחד על אחד" או אפילו קורס לקבוצה ומלווה אתכם שלב אחר שלב בתהליך הלמידה. בעת הרישום לקורס האינטרנטי, תקבלו חוברת אקורדים וחוברת עם שירים שתסייע לכם במהלך התרגול ותשמש אתכם.