בימים אלה, הנהלת מרחב דרום של התאחדות התעשיינים מחדשת את הפעילות של פורום משאבי אנוש. הפורום, שהיה פעיל בעבר חוזר לפעילות בעקבות האתגרים הרבים העומדים בפני התעשייה הדרומית.

כלים

הפורום יהווה זרוע מקצועית של המרחב, לשם ייזום והובלת מהלכים במגוון נושאים מעולם התוכן של מנהלי משאבי האנוש וביניהם: תעסוקה, הכשרות מקצועיות, יחסי עבודה וההתמודדות עם ביקורות מנהל ההסדרה והאכיפה במשרד הכלכלה. הפורום יעבוד בשיתוף פעולה וסנכרון מלא עם אגף עבודה בהתאחדות התעשיינים.

הפורום יורכב ממנהלי משאבי אנוש או בעלי תפקידים במפעלי התעשייה במרחב דרום אשר תחום משאבי האנוש נמצא באחריותם. הפורום יעסוק בשלושה נושאים עיקריים, הכשרות מקצועיות הכוללות ייזום הכשרות מקצועיות בדרום בהתאם לצרכי המפעלים, גיוס והכשרת כוח אדם מקצועי ועדכוני חקיקה ושיתופי פעולה בין המפעלים וגופים נוספים במרחב. בנוסף, חברי הפורום יקבלו העשרה מקצועית והכשרות מותאמות לצרכי המרחב וינהלו קשר שוטף עם אגף עבודה בהתאחדות התעשיינים בישראל.

אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים מסר "אני מאמין כי נציגי משאבי האנוש של המפעלים הם חלק מרכזי בפיתוח התעשייה הדרומית. אני שמח לבשר על חידוש הפורום של משאבי אנוש במרחב דרום, אני בטוח שבמסגרת הפורום יעלו נושאים חשובים והכרחיים ויעשירו את הידע של נציגי המפעלים. אנו מתכננים ימי עיון, כנסים ושיתופי פעולה במגוון תחומים תוך שימת דגש על קשרים בין המפעלים, גופים ועמותות וכמובן המחלקות הרלוונטיות במטה התאחדות התעשיינים."