"דלקת ממושכת במפרק הירך יכולה להחמיר את המצב עד כדי צורך בניתוח, אך ניתן להקל ואף לרפא את הבעיה בעזרת טיפול בטכניקה ייחודית של דיקור סיני", אומר מטפל ברפואה סינית במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה, רום ברוסטין. שמציין כי הטיפול בדיקור סיני יכול לשמש בחלק מהמקרים תחליף יעיל לתרופות נוגדי דלקת שאינן סטרואידיות (NSAID)"

כלים
רום ברוסקין. צילום- מורן קדוש
רום ברוסקין. צילום- מורן קדוש

טיפול יעיל ומוצלח. דלקת במפרק הירך הן תופעה שכיחה מאוד בכל הגילאים, שפוגעת באיכות החיים, אך בעזרת טיפול בטכניקה ייחודית של דיקור סיני, ניתן להשיג הטבה משמעותית שמקדמת את תהליך ההבראה.

על הטיפול היעיל והמוצלח, יכולה להעיד תושבת הצפון כבת 60, שהגיעה למרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה והתלוננה על כאבים בגב התחתון ובירכיים, שלא אפשרו לה לישון שינה רציפה בלילה ולתפקוד תקין במהלך היום.

לדברי מטפל ברפואה סינית במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה, רום ברוסטין, שטיפל באישה, "מקור הכאבים לא היה ידוע בוודאות, משום שהצילומים באזור, הצביעו על תופעות שונות שאופייניות לגיל, אשר יכולות ליצור סימפטומים. בנוסף, למטופלת יש אי סבילות לתרופות נוגדות דלקת, היוצרות אצלה תופעות לוואי קשות."

רום ברוסטין מסביר כי, "קיים טיפול מיוחד בדיקור סיני לבעיה של דלקת מפרק הירך, שנחשב ליעיל ופשוט. במפגשים הראשוניים בוצע טיפול שהקל בכאב שהיה לה באזור מפרקי הירכיים. בהמשך סדרת הטיפולים, חלה הטבה משמעותית שאפשרו חזרה לשגרת חיים פעילה ושנת לילה רציפה".