השבוע הסתיים קורס העצמה וחווית שירות בבית החולים "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, שבו נטלו חלק המזכירות הרפואיות של ביה"ח והמרפאות בקהילה , במטרה להקנות להן כלים מקצועיים במהלך עבודתן השוטפת. הקורס זכה להצלחה ולמשובים חיוביים ביותר מהמשתתפות

כלים
מזכירות ביהח מזור בעכו עם סיום קורס העצמה וחווית שירות. צילום- יהודית אדרי
מזכירות ביהח מזור בעכו עם סיום קורס העצמה וחווית שירות. צילום- יהודית אדרי

העצמת מזכירות רפואיות. "אנו עושים כל שביכולתנו למען פיתוח ההון האנושי הכולל גם הקניית כלים לעובדים והשקעה בכל הקשור לפיתוח איכות השירות למטופל", אמרה השבוע המנהלת האדמיניסטרטיבית בביה"ח "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, נעמי אסולין עם סיומו של קורס העצמה וחווית שירות שהתקיים בביה"ח.

נעמי אסולין, מציינת עוד כי, "קורס העצמה וחווית שירות היה מיועד למזכירות רפואיות בביה"ח ולמזכירות המרפאות לבריאות הנפש המסונפות לביה"ח ומטרתו הייתה לצייד את המזכירות בכלים, תובנות, מיומנות, טכניקות וטיפים ישימים לפעילות היומיומית בעבודה".

מנהלת רשומות ומידע רפואי בביה"ח "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, יהודית אדרי אמרה, "אבני דרך ליצירת חווית שירות איכותית הן מקצועיות, אכפתיות, זמינות, ייזום והתאמה לצרכי הלקוח, תוך עיצוב תפיסת התפקיד של המזכירות הרפואיות".

בנוסף, אמרה יהודית אדרי, "ניהול עצמי במסגרת הזמן ועקרונות להתמודדות עם לחץ , הם מאפיינים מרכזיים של סביבת עבודה המשפיעים לסיכויים לשחיקה כמו גם התמודדות עם אתגרים, קונפליקטים וטכניקות לטיפול בהתנגדויות".

לסיכום הקורס, הוכן תיק נוהלי עבודה 2016 למזכירות הרפואיות שהביעו את תודתן על הכלים שקיבלו, על החוויה העוצמתית, שיתוף פעולה וצפייה לעוד בעתיד. המנהלת האדמיניסטרטיבית בביה"ח "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, נעמי אסולין הביעה את התרגשותה לנוכח המשובים של המזכירות, "שציינו את תרומתו של הקורס להעצמתן, כאשר מעבר לכלים המקצועיים שהוענקו להן, הן הביעו הערכה על הלמידה המשותפת, הפתיחות, החשיבה והתרומה לאחריות הדדית וגיבוש הצוות".

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.