הבעל טען בביה"ד הרבני האזורי בחיפה, כי יש לחייב האישה בגט לנוכח העובדה שלא ילדה לו ילדים. האישה ,באמצעות ב"כ עו"ד גדלי סולן, טענה, "זו חוצפה ועזות מצח מצד הבעל, לטעון כי לאחר 50 שנות לא נולדו לנו ילדים. הוא יודע היטב שהריתי ועברתי הפלות טבעיות וייתכן שההפלות מקורן גם בליקויים הקושרים בו ואין להטיל את האשם רק בי"

עו"ד גדלי סולן. צילום: אולגה סולן
עו"ד גדלי סולן. צילום: אולגה סולן

דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה ואין זה סוד, לא מתרגשים יתר על המידה מהליכי הגירושין ומתביעות שונות וחלקן אף מוזרות הנידונות בין כותלי ביה"ד, אך תביעה לגירושין שהוגשה על ידי בעל כבן 80 לאחר 50 שנות נישואין, הצליחה להוציא את דייני ביה"ד משלוותם, כאשר העילה לגירושין, העובדה שלבני הזוג אין ילדים.

האישה טענה באמצעות ב"כ, עו"ד גדלי סולן, כי היא אוהבת את בעלה וכי עמדה לצדו במשך כל השנים גם ברגעי משבר בעסקיו ובתקופות שבהן הוא נלחם במחלות קשות וכי בניגוד לטענתו, כי היא לא הצליחה להרות, הרי שהדברים שונים בתכלית והיא הרתה מספר פעמים לאחר שעברה טיפולי פוריות, אך בשל בעיות במהלך ההריונות, חלקן גנטיות, היא נאלצה לבצע הפלות חלקן טבעיות וחלקן בהתערבות רפואית.

הבעל, טען בכתב התביעה לגירושין, כי הוא מעוניין בדור המשך, אך האישה, טענה, כי סיכוייו של הבעל המתקרב לגיל גבורות, להפוך לאבא - קלושים ביותר גם בשל העובדה שהוא סובל ממחלות רבות ויתר על כן טענה באמצעות ב"כ, עו"ד גדלי סולן, "ייתכן שההפלות מקורן גם בליקויים שקשורים בבעל ואין להטיל את האשם ב".

האישה הפגועה טענה בביה"ד, "אני עצמי כואבת מכך שנעדרה ממני הזכות ללדת ילדים ולהיות אמא. ילד הוא דבר כל כך יקר ואני לא זכיתי לו, אך אינני מוכנה לקבל כלל את צעדיו של בעלי, כי המדובר ברשעות לב נוראית".

דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה קיבל את טענת ב"כ של האישה, עו"ד גדלי סולן, וקבע לצדדים דיון נוסף בנושא עתירת האישה לזכויות נוספות.