בשורה לסובלים ממיגרנה וכאבי ראש - "ארקופרמה מעבדות רפואיות צרפת" משיקה את "מיגרסטיק" - תכשיר שמנים אתריים (100% טבעי) להקלה במצבי מיגרנה וכאבי ראש

כלים
מיגרסטיק, סטיק לטיפול במיגרנות. צילום: אלון גנון
מיגרסטיק, סטיק לטיפול במיגרנות. צילום: אלון גנון

תכשיר המיגרסטיק סטיק רול און המכיל שני שמנים אתריים מנטה ולבנדר, המקלים באופן מיידי על מיגרנה וכאב ראש מושק במהדורה חדשנית ומשופרת עם רכיב Isopropyl Myristate)) המעצים את השפעת השמנים וחדירתם לעור.

10% מכלל האוכלוסיה סובלת ממיגרנה וכאבי ראש כרוניים. מיגרסטיק הינו פתרון טבעי המיועד לשימוש חיצוני שתכליתו לסייע בהקלה מהירה. יעילותו הוכחה בניסוי קליני* והוא מומלץ ע"י דר' שוואב, יו"ר איגוד המיגרנה בצרפת.

מיגרסטיק מיועד לאנשים (מגיל 7 ומעלה ) הסובלים ממיגרנה וכאב ראש וחפצים בפתרון טבעי קל ונוח אשר אינו דורש מרשם רופא. המוצר נוח לשימוש, באריזת רול-און ייחודית וקומפקטית המתאימה לנשיאה בארנק או בתיק.

המוצר הינו רול-און ארומטי, המאגד כאמור שני שמנים הידועים בהשפעתם המרגיעה והמרעננת במיוחד בתופעות שכאלה - שמן לבנדר ושמן מנטה.

שמן המנטה יעיל מאד לשיכוך כאב ומשמש כמאלחש טבעי ותורם להרפייה ולרוגע תוך שהוא מעניק תחושת קרירות קלה וגורם לרענון מערכת הנשימה. לצידו שמן לבנדר התורם להעצמתו של שמן המנטה, מחזק את החיוניות והאנרגיה הכללית ובעיקר מרגיע ומוריד את עוצמת המתח והלחץ.

הוראות שימוש: יש למרוח בעת הצורך על הרקות בצידי העיניים, המצח והעורף ולעסות בתנועה סיבובית (כמו מסאג') ע"י קצות האצבעות כמה פעמים ביום. יש להיזהר ממגע עם העיניים. תחושת קרירות מלווה את המריחה, יש לשמור במקום קריר ויבש.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪, ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

ד"ר שוואב (Dr. Schwob), יו"ר איגוד המיגרנה בצרפת, בדק את יעילות המוצר למצבים של מיגרנה, על אנשים הסובלים ממנה שנה ומעלה בתדירות של פעם בשבוע לפחות. הנבדקים והרופאים אשר לקחו חלק בניסוי דיווחו על שביעות רצון של 87% מיעילותו והשפעתו של התכשיר לאחר שימוש עקבי במשך חודשיים.