האישה תובעת באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן את כתובתה בסך 500,000 ₪, בגין העובדה שבעלה בגד בה ולראיה, טענה כי בארונו של הבעל נמצאו אמצעי מניעה. ובנוסף... טענה כי במסגרת הטיפול הזוגי אליו הופנו הצדדים, הודה הבעל בבגידתו. אך טען כי, "האישה מרדה בו וסירבה לקיים עמו יחסי אישות ועל כן - פטור הוא מכתובתה"

כלים
sarin solan
sarin solan

היה או לא היה שימוש באמצעי מניעה שמצויים בלב ליבו של משפט גירושין שמנהלים בני זוג מהצפון בביה"ד הרבני האזורי בחיפה. ב"כ של האישה, עו"ד שרין סולן, שאלה בביה"ד הרבני את הבעל , "האם היו לך אמצעי מניעה וזה השיב בחיוך, תוך שציין, " השתמשתי באמצעי המניעה - כובעונים, רק בתקופה שהאישה לא לקחה כדורים למניעת הריון ולא רצינו להביא ילדים"...

כשנשאל הבעל, ע"י ב"כ של האישה, עו"ד שרין סולן, , "כמה פעמים היה בסופר פארם על מנת לקנות את אמצעי המניעה", הוא השיב, "פעם אחת, לפני שש שנים בערך" ...יתרה מכך, בהמשך עדותו, משנשאל כמה כובעונים ישנם בחבילה - לא ידע לענות, ומשנשאל בכמה חבילות השתמשו - לא ידע לענות ונתבקש, על ידי בית הדין הרבני האזורי הנכבד, להמציא את אריזת הכובעונים על מנת לבדוק את תאריך תפוגתם (ולברר מתי, בדיוק נקנו).