התחרות בתחום שירותי הטלוויזיה גוברת בעקבות כניסת חברת סלקום לענף. אם בעבר נהנו חברות הוט ויס לשוויון כוחות ולכן התחרות התמקדה במחיר של מבצעי הצטרפות או בשירותים נלווים, כעת התחרות נפתחת ויש התמקדות בעיקר במחיר, אך לא רק. לכן חייבים לדעת מספר עובדות חשובות לפני שבוחרים חבילת טלוויזיה מספק זה או אחר.

כלים

צרכנות נבונה

המציאות המורכבת בה אנו חיים וכן לנוכח עליית המחירים הבלתי פוסקת גרמה לצרכן הישראלי להפעיל שיקול דעת לפני כל רכישת מוצר או שירות. כך גם בתחום חבילות הטלוויזיה. כיום הצרכן הישראלי בודק לעומק מהו השירות שהוא מקבל והוא מודע לזכויותיו ועומד על שלו.

פתיחת השוק לתחרות

אחרי שנים ארוכות בהן הצרכן הישראלי נאלץ להסתפק בשני שחקנים עיקריים בתחום חבילות הטלוויזיה סופסוף חל שינוי בענף זה וכעת ניתן לרכוש חבילת טלוויזיה במחיר מוזל של סלקוםtv . לסלקום יתרונות רבים בהשוואה למתחרות מאחר והיא אינה כפופה לרגולציה של מועצת הכבלים והלוויין ולכן היא פטורה מחובה לרכוש תוכן ישראלי מקורי והצרכן נהנה מהוזלת העלויות.

ספריית VOD

כאשר בוחרים חבילת טלוויזיה חשוב לבחון מהי חבילת התוכן מאחר ועל פי הסטטיסטיקה צופים מעוניינים לצפות בתכנים שהם באמת אוהבים. חבילת הטלוויזיה של סלקום כוללת ספריית VOD חדשה, עדכנית ועשירה בתכנים שמתחדשת מדי שבוע. בעוד שרק אחד מכל ארבע מזמין תכנים ב- VOD אצל המתחרות בגלל התשלום הנוסף והעלויות הגבוהות הרי ספריית ה- VOD פתוחה בסלקום, ואין הפתעות בסוף החודש.

ממיר חכם

הרגלי הצפייה השתנו וכיום צופים מעוניינים לראות סדרות ותכנים גם בטאבלט ובסמארטפון. חבילת הטלוויזיה של סלקום מאפשרת להוריד אפליקציה למובייל ולצפות בכל התכנים בכל מקום.

איכות צפייה

כיום כולם מעוניינים לצפות בתכנים באיכות HD אך רק מי שברשותו ממיר תומך יכול לצפות באיכות גבוהה. כדאי לדעת כי הממיר של סלקום תומך HD ורוב התוכן בשירות ה- VOD הוא באיכות זו.

עולמות התוכן

רוב הצופים מחפשים חבילת הטלוויזיה שכוללות תכניות פופולריות, סדרות, שידורי ספורט, סרטים לילדים וחדשות. רבים והם אינם מעוניינים לזפזפ בין עשרות ערוצים שאינם מעניינים אותם. לכן, כדאי לבחור חבילת טלוויזיה שמתאימה להרגלי הצפייה.

מחיר

אחרי שנים ארוכות בהן חבילות הטלוויזיה סופקו על ידי הוט ויס בלבד הגיעה חברת סלקום והיא משנה את הרגלי הצפייה של הצרכן הישראלי ומציעה לו אלטרנטיבה זולה, כדאית ומשתלמת. במחיר של 99 ₪ בלבד נהנים מחבילת טלוויזיה רחבה הכוללת את הערוצים והתכנים שבאמת מעניינים את הלקוח הישראלי.

שקיפות

אחד הפרמטרים לבחירת חבילת טלוויזיה הוא נושא השקיפות. בעוד שאצל המתחרות לא יודעים מה יצא החשבון בסוף החודש הרי סלקוםtv מציעה מחיר ידוע מראש, ללא הפתעות וללא עלויות לא צפויות.

שירות

חברת סלקום נחשבת לחברה מובילה, ידועה ואמינה בענף התקשורת ויש לה תשתית רחבה של טכנאים ואנשי שירות המעניקים תמיכה מלאה ללקוחות הרוכשים חבילת טלוויזיה, כל לקוח זוכה לשירות מהיר, איכותי ויעיל.