"אשתי יותר גרועה מפוטין, אשתי נטלה ממני את הכבוד והפדיון היומי שלי כמוכר עיתונים", טען ומבקש להפעיל את הסעיף בחוק המתיר לחלק את רכושם שלא בצורה שוויונית

עו"ד אורן סולן
עו"ד אורן סולן

בעל דוכן לממכר סיגריות ועיתונים מהצפון טען לאחרונה כי הוא חושש לחייו וכי אשתו אלימה ואכזרית והיא "יותר גרועה מפוטין" כהגדרתו.

הבעל שטח בפני בית הדין הרבני שורה ארוכה של שיטות התעללות מצידה, אחרי שזו, לטענתה, חשפה אותו מתרועע עם אישה אחרת. "אני חיי בפחד מתמיד. היא יותר גרועה מפוטין", חזר וטען "כל יום בסיום העבודה שלי בקיוסק ,היא לוקחת את כל כספי הפדיון של אותו יום ונותנת לי 30 ₪ ליום בצאתי למחרת לעבודה. הגעתי למצב שאני מרגיש שהיא מסרסרת בי. היא מטילה עלי איימה ופחד, חיי הפכו לגיהינום", טען.

הבעל בסוף שנות השלושים לחייו, מגולל מערכת יחסים מאד בעייתית לאורך כמה שנים. הוא טוען באמצעות עורך דין אורן סולן, כי לאחרונה החלה האישה להלין בפניו כי ההכנסות היומיות מהדוכן שמוכר רק סיגריות ועיתונים, אינן מספקות אותה ויש ירידה חדה בהכנסות ועליו להתחיל להיות "רציני בעבודה", אחרת לדבריו גם את 30 השקלים שהיא נהגה לתת לו מידי יום היא לא תיתן, נטען בכתבי בית הדין.

עוד נטען כי היחסים בין בני הזוג התדרדרו לגמרי לאחר שהאישה חשדה בבעלה והחלה במעקבים סמויים אחריו ואז גילתה כי הוא מסתובב שעות רבות במהלך עבודתו במרכזי קניות עם בחורה אלמונית יפיפייה. באחד המקרים, ארבה לו והפליאה בו את מכותיה. רק בעזרת עוברים ושבים שהיו במקום, הצליחו להפסיק את התקפת הזעם של האישה הנבגדת.

באמצעות עו"ד סולן, טען הבעל בבית הדין כי אותה "אלמונית" הינה אם חד הורית נזקקת וחסרת כל והוא תורם לה ולילדיה בסתר וכי אין כל פסול במעשיו. בנוסף טען כי הוא נכה "וחסר כל יכולת מינית".

בתביעת הגירושין לביה"ד הרבני, טען עו"ד סולן מספר טענות מקדמיות לביטול הכתובה שהסכום הנקוב בה עומד על תשעה מיליון שקלים. "מדובר באישה אלימה לאורך כל שנות הנישואין, יש מספר תיקים פתוחים העומדים כנגדה ועל כן יש לנהוג בצעד חריג ויוצא דופן ולהכיל את (סעיף 8.2) חוק יחסי ממון הקובע מקרים מיוחדים בהם ניתן לעשות חלוקה לא שוויונית. במקביל הוגשה על יד הבעל תביעה לבית המשפט לענייני משפחה לפסוק בחלוקת הרכוש המשותף.