במסגרת היום הבינ"ל ללא עישון שצוין היום בכנסת: יוזם היום המיוחד, ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') תקף את ממשלת ישראל על ההתעלמות שלהם מהטיפול בנזקי העישון: "כנראה שהטיפול בסכנות העישון לא מספיק חשוב לממשלת ישראל. כנראה שהם מרוויחים יותר מדי כסף על גב המעשנים"

כלים
ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד')
ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד')

יוזם היום המיוחד לציון היום הבינ"ל ללא עישון שחל היום (שלישי, 14.6.16) בכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') אמר בנאומו במליאת הכנסת: "הוצאות המעשנים על סיגריות עומדות על 8.1 מיליארד שקל בשנה. מתוך הכסף הזה המדינה גובהה כ-6 מיליארד שקל במיסים, אך רק 6 מיליון שקלים ממיסי המעשנים חוזרים אליהם כטיפול או שירות שנועד להם.

כנראה שהטיפול בסכנות העישון מספיק חשוב לממשלת ישראל. כנראה שהם מרוויחים יותר מדי כסף על גב המעשנים".

עוד הוסיף ואמר ח"כ רזבוזוב: "37% מהציבור שאינו מעשן דיווחו כי הם חשופים לעישון פסיבי. כמחוקק, וכיו"ר שדולת הספורט ואורח החיים הבריא מטרתי היא לעצור את התופעה המכוערת של התעלמות מילדים בכל הנוגע לעישון פאסיבי בישראל. הם לא יכולים, או אפילו מתביישים לבקש ממבוגר: "אל תעשן לידי" בטח כאשר מדובר במקרים המבוגרים שמעשנים הם ההורים או בני משפחה".

מסיבות שממש לא ברורות, ממשלת ישראל לא פועלת כדי להגן על ילדינו מנזקי העישון הפאסיבי. לכן זהו תפקידנו כמחוקקים לעשות זאת. מחר אני מעלה להצבעה טרומית במליאת הכנסת את הצעת החוק שיזמתי. הצעה שמבקשת לאסור את העישון ברכב כאשר נמצא בו קטין מתחת לגיל 16".