ב-7 ביולי, תקיים עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוסיקה, רסיטל לפסנתר במלון דן בת"א. הפסנתרנית צ'ינג-יון הו, זוכת תחרות רובינשטיין 2008, תארח את הפסנתרן הישראלי אנדי פלדבאו.

כלים
צ'ינג-יון הו
צ'ינג-יון הו

צ'ינג-יון הו מנגנת ברחבי העולם כולו ואוהבת מאוד להופיע בישראל. לפני שנים מספר הקימה פסטיבל כיתות אמן בביה"ס קרטיס שבפילדלפיה אותו היא מנהלת מדי קיץ. אנדי פלדבאו ששב לא מכבר מהשתלמות בארה"ב, מופיע בארץ ברסיטלים וכסולן עם מרב התזמורות. "צינג-יון הו מפליאה לכבוש את לב הקהל באישיותה הכריזמטית, בנגינתה הנמרצת וביכולתה האדירה להפוך את מקלדת הפסנתר ללוח צבעים אינסופיים" אומרת עדית צבי, המנהלת האמנותית של העמותה, ומוסיפה כי "אצבעותיה מרקדות בעדינות ובזריזות מעוררות השתאות".

קוקטיל וצלילי קיץ – רסיטל / עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוסיקה צ'ינג-יון הו – פסנתרנית, טאיוואן אנדי פלדבאו – פסנתרן, ישראל 7 ביולי, יום ה, מלון דן ת"א, רחוב הירקון 99. 19:30 קוקטייל באכסדרה 20:30 קונצרט באולם מחיר הכרטיס: 160 ₪. כרטיסים למחזיקי אמריקן אקספרס בטלפון 9066* או באתר www.eventim.co.il/piano תוכנית הקונצרט: מוצרט סונטה ב-לה מג'ור, ק. 331 "מרש טורקי" שופן ואריאציות על הנושא "אתן לך את ידי מתוך האופרה "דון ג'ובאני" של מוצרט רחמנינוב/קוצ'יץ' ווקליזה רחמנינוב רומנסה ב-לה מג'ור לפסנתר בשש ידיים

רחמנינוב פולקה לפסנתר בארבע ידיים

מנדלסון/רחמנינוב סקרצו מתוך המוסיקה לתיאטרון "חלום ליל קיץ" גרשווין/ווילד ארבעה אטיודים וירטואוזיים:

Embraceable You

I Got Rhythm

The man I love

Fascinating Rhythm

גרשווין/פלדבאו פרלוד מס. 1 לארבע ידיים

גרשווין רפסודיה בנוסח "בלו" לפסנתר סולו

צ'ינג-יון הו Ching-Yun Hu

זכתה בתחרות הבין־לאומית של Concert Artists Guild בניו־יורק, בה נבחרה גם כחביבת הקהל.

מאז זכייתה בתחרות רובינשטיין ב־ 2008, היא מופיעה באולמות קונצרטים יוקרתיים בעולם, בהם בניו יורק (אולם וייל ו־אליס טאלי), מרכז קנדי בוושינגטון, אולם קורטו בפריז, ואחרים.

בארץ הופיעה עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית וברסיטל במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

בטאיוואן, זכה תקליטור מיצירות שופן שהקליטה כ"האלבום הקלאסי הטוב ביותר של השנה",

בארצות הברית יצא לאור תקליטור בנגינתה ובו יצירות מאת גרנדוס, מוצרט וראוול.

הופעת הבכורה שלה כסולנית הייתה בגיל 13, בסיור של התזמורת הקאמרית הפולנית באסיה.

בגיל צעיר נשלחה לארה"ב שם למדה תחילה בביה"ס ג'וליארד בניו יורק ואחר כך בביה"ס למוסיקה בקליבלנד. עם מוריה נמנו סרגיי באבאיאן, יוסף קליכשטיין וסימור ליפקין.

צ'ינג־יון הינה המייסדת והמנהלת האמנותית של שני פסטיבלים בין-לאומיים: יון סיאנג בטאיפיי, והאקדמיה לפסנתרנים צעירים בפילדלפיה (PYPA), שמתקיים בבית הספר הגבוה למוסיקה קרטיס בפילדלפיה.

על הישגיה זכתה בפרס כבוד מטעם משרד התרבות של טאיוואן. הו מכהנת כאמנית הבית וכחברת סגל המורים באוניברסיטת Temple שבפילדלפיה.

אנדי פלדבאו Andy Feldbau

בשנים האחרונות ביצע קונצ'רטי עם תזמורות חשובות בישראל ובעולם, בין השאר עם התזמורת היהודית של לוס אנג'לס, הסינפונייטה הישראלית ותזמורת אשדוד. ביצע רסיטלים באולמות חשובים כקרנגי הול בניו יורק, תיאטרון פורד בהוליווד, אולם פרסטון ברדלי בשיקגו, סטינווי הול בלונדון, אולם פול בג'וליארד, מוזיאון ת"א, ואולם הנרי קראון בירושלים. ניגן בשידור חי בתחנות הרדיו הקלאסיות הראשיות של ניו יורק ושיקגו, WQXR, WFMT וקול המוזיקה בישראל.

בעונה הקרובה יופיע אנדי כסולן עם תזמורות מובילות בישראל וכן בפסטיבלים ובסדרות פסנתר ובימים אלו שוקד על הקלטת הדיסק המסחרי הראשון שלו.

אנדי זכה במקום הראשון בתחרות "אמריקן פרוטז'ה" וכן במלגות לימודים מלאות ללימודי תארים מתקדמים בבתי הספר ג'וליארד ומאנס בניו יורק, וכן בוגר ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן מהטה, שם הוא נמנה כיום על הסגל האקדמי.