המרכז הקהילתי משגב יוצא בשורת חידושים ושיפורים לקראת הקיץ: שנת הפעילות תוארך ב-4 ימים ותימשך עד ה 24/6 (במקום עד ה20.6 כבשנים קודמות), בקייטנות הקיץ שנמשכו עד היום 3 שבועות תהיה אפשרות לשבועיים נוספים, בעיקר תוך מחשבה על ילדי כיתות א' וב' שיסיימו במועד זה את בית הספר של הקיץ, וכן לצהרון משעה 13:00 עד 16:00.

כלים

בנוסף, השנה תצא לדרך 'קייטנת משגב', סדרת קייטנות נושא, בנות כשבוע – לילדים בוגרים יותר, מכיתה ו'-י"א (קייטנת גלישה, צילום, מבוכים ודרקונים ו (do it yourself- ומחנה מוסיקה - יומיים של חוויות מוסיקליות, לשכבות ז'-י"א.

איילה סיון בן יוסף- מנהלת המרכז הקהילתי: "המחשבה של צוות המרכז הקהילתי הייתה איך להקל על ההורים "לעבור את הקיץ" בשלום ובשמחה. מעבר לכך חשוב לנו לתת מענה איכותי ומגוון שיחשוף את הילדים לתכנים שלא בהכרח עסוקים בהם במהלך השנה. נגיעות קלות של העשרה, מחול, תחומי ספורט שהם לא הענף שהם רגילים בו, וחוויות חברתיות משותפות. ההחלטה לקיים גם צהרון אחרי הקייטנה נובעת מהבנת הצורך של ההורים, ומהרצון לאפשר לילדים להיות 'עוד קצת יחד' במקום בבית לבד."

בנוסף לכל זאת מתוכננים הקיץ שורה של מופעי תרבות ואירועים במתחם המועצה וביישובים. הראשון שבהם הוא יומשגב שיתקיים ביום חמישי ה-14.7