לעיתים אנו נתקלים בבעיה רפואית שאינה סובלת דיחוי בין אם מדובר מסיבות אסתטיות, סיבות פרקטיות או בעיה רפואית חריפה.

כלים

השתלת שיניים היא פעולה כירורגית נפוצה מאוד כיום ואנשים רבים מבצעים אותה לפחות פעם אחת ואף יותר. ישנם מספר שיטות השתלת שיניים ביום אחד שהן הדרך הטובה ביותר להשתלת שיניים מבחינת הנוחות, היעילות והמהירות שבתהליך ועליהן נדבר במאמר זה.

חלק גדול מאיתנו לא ניחנו בשיניים בריאות לחלוטין ולעיתים אנו נאלצים לעבור טיפולי שיניים בכדי לשמור על בריאות פה תקינה ולמנוע סיבוכים שונים בעתיד או בעיות חמורות יותר. אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר הוא השתלת שיניים. השתלת שיניים היא למעשה הפעולה של החדרת שתל דנטלי לחניכיים שעליו ניתן להתקין את השיניים החדשות. רוב השתלים הדנטליים דומים בצורתם לבורג וזאת על מנת ליצור אחיזה טובה יותר בתוך החניכיים.

למזלנו, תהליך השתלת השיניים התייעל משמעותית בשנים האחרונות וכיום ניתן לבצע אותו ביום אחד בלבד. אפילו אם יש לכם מספר שיניים שאתם צריכים להשתיל, אתם יכולים לקבוע תור יחיד לרופא השיניים שלכם ולסיים את כל הטיפול ביום אחד, ללא הצורך לתאם ולקבוע מספר תורים על מנת להשלים את התהליך.

התהליך נעשה באמצעות טכנולוגיה חדשה המאפשרת את עקירתה של השן, קליטת השתל החדש בתוך הפה ולאחר כחודש הוספת הכתר עצמו לפה ובכך תם התהליך. לתהליך זה יתרונות רבים מפני שהלקוח אינו צריך להטריח עצמו יותר מספר חודשים ולחכות בכדי להשלים את התהליך הישן יותר של השתלות השיניים. נוסף לכך, הלקוח אינו צריך לפנות זמן בכדי לקבוע את התורים הנדרשים בכדי להשלים את התהליך הרפואי.

שיטת All On 4

היא אחת מהשיטות להשתלת שיניים ביום אחד. בשיטה זו ניתן להתקין שתלים בהצלחה ללא הצורך בהרמת סינוס או השתלת עצם בגלל גובה עצם נמוך מידי בשביל התהליך. בתהליך זה מרכיבים גשר של שתלים הנתמך על גבי ארבעה שתלים בלבד שעליהם נמצא רוב הלחץ של הגשר. את המיקום של ארבעת השתלים בוחרים בצורה קפדנית וזאת בכדי לוודא שהיציבות של המבנה של הגשר לא תיפגע ותישאר חזקה ועמידה לאורך זמן.

השתלת שיניים ביום אחד הן הדרך הטובה ביותר לעבור את טיפול השיניים שאתם צריכים רק ביום אחד בצורה הנוחה והמהירה ביותר. גם מחיר השתלת שיניים שכזו הוא סביר והיא נעשית ביום אחד בלבד ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת יותר, כך שאתם חוסכים זמן יקר.