התערוכה בשם "אקספרסיה-אימפרסיה" נפתחה ב-6 במאי בבית העיתונאים ע"ש סוקולוב (קפלן 4 ת"א) ותהיה פתוחה לקהל הרחב עד לתאריך 26 במאי. סגנון הציור בתערוכתה של רוזן מבוסס על שימוש בצורות גאומטריות. (מופשט גיאומטרי). הציורים המופשטים מאופיינים בעושר של צבעים וצורות שלא נגמרים. בציוריה של רוזן ניתן למצוא ​השפעות של ציירים כגון קנדינסקי, מלביץ' וסול לוויט, שמהווים עבורה מקורות השראה. בעבודות בולט הביטוי האקספרסיבי האישי החזק המייחד אותה

כלים
מתוך תערוכת היחיד של הציירת נורית רוזן "אקספרסיה-אימפרסיה"
מתוך תערוכת היחיד של הציירת נורית רוזן "אקספרסיה-אימפרסיה"

הציורים התחילו לעתים בקו ולפעמים בכתם צבע, ונוצרו בתהליך עבודה ספונטני חסר חוקיות ותכנון, בצבעי פנדה על קרטון בפורמט קטן. הדימויים הצמחיים עברו תהליך השטחה על-ידי האמנית, כאשר קווי המתאר השחורים יוצרים דיאלוגים עם סקלה של צבעים יוקדים.

קווי הרישום האינטנסיביים בעבודותיה החדשות של נורית רוזן תוחמים כתמי צבע עזים, המרמזים על מאבק בין כאוס לבין סדר. דימויים צמחיים וגאומטריים המופיעים בעבודות מצויים במעין פסיפס של מקלעות ומבוכים המשרים תחושת מלכוד.

מסע במדרונות עקלקלים מפגיש בין צורות גאומטריות מעוגלות וספירלות לבין קווים אלכסונים וחדים, המהווים כעין סיסמוגרף להתרחשויות רגשיות. "זהו בולמוס של צורות גאומטריות, מעין פרץ שצויר במהלך שמונה חודשים" אומרת האמנית.

לאופן התאמת העבודות ב​חלל שבו מוצגת ה​תערוכה יש משמעות והכוונה מיוחדת והיא מהווה מלאכת אמנות בפני עצמה. האוצרת אירית לוין ​הציבה את העבודות ב​מספר ​מקבצים. כל מקבץ מקבל עומק ואישיות משל עצמו. מסת העבודות בכל המקבצים המוצגים זה לצד זה יוצרת מפגשים צורניים וקולוריסטיים מעניינים.

התערוכה המוצגת בבית העיתונאים ע"ש סוקולוב (קפלן 4 ת"א) תהיה פתוחה עד יום 26 במאי. שעות פתיחת התערוכה: ימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00 ובימי שישי בין השעות 09:00-13:00.