מה שטוב למארק ג'קובס – טוב גם בשבילכם! לאחרונה, העלה מעצב העל לאינסטגרם שלו, שתי תמונות, בשתיהן הוא מופיע עם לק המעטר את קצות אצבעותיו. באחת הוא מצולם יחד עם בנזוגו ולציפורניהם לק שחור ובתמונה השנייה הוא אוחז להנאתו בכוס משקה צונן ולוגם מהמשקה וציפורניו משוחות כאמור בלק כחול מנצנץ משהו.

שחקן הכדורסל דניס רודמן עם לק
שחקן הכדורסל דניס רודמן עם לק

אך, מסתבר שמשיחת לק בקרב גברים, אינה רק בקרב אנשי אופנה גאים. בעבר, כבר תועדו שחקני קולנוע סטרייטים כמו רוברט דה נירו, ג'וני דפ וג'ארד לטו כשהם מציגים לצלמי הפ'אפארצ'י ציפורניים משוחות בלק, כך גם הזמר סיל, הלוחם-מתאגרף צ'אק לידל זוכה UFC Ultimate Fighting Championship ודיוויד בקהאם שצולם עם לק ורוד על הציפורניים במחווה שעשה ל"הלו קיטי".

למעשה כבר לפני 20 שנה כששחקן הכדורסל דניס רודמן פרסם את ספרו "רע כמו שהייתי רוצה להיות", הוא כתב בו שלמרות היותו גבר אפרו אמריקאי הטרוסקסואל, הוא נהג בצעירותו להסתובב עם לק.

"היום אני חפץ לאתגר את הדימוי שיש לאנשים על המראה של ספורטאים או התפיסה שלהם איך הם צריכים להיראות. אני אוהב להוציא החוצה את הצד הנשי שלי", הוא כתב בספרו.

היום משיחת לק כבר אינה מזוהה רק עם נשים, ויצרניות תמרוקים שונות בהחלט מבינות זאת. הגבר המטרוסקסואל הוא אומנם בשורה קצת ישנה, ודי התרגלנו לעובדה שגברים מורחים תכשירי טיפוח על הפנים ומסירים שערות מהחזה, אך עתה נדמה כי הגיעה השעה גם להתפנק בפדיקור ומניקור, ולצבוע את הציפורניים בלק.

יצרנית התמרוקים המקומית שיק, הנפיקה תכשיר לק ייעודי לגברים וגם יצרנית הלק האמריקאית מציעה תכשיר דומה בשם "ניילס פור מיילס". הגברים המטופחים הסולידים יסתפקו כמובן בלק שקוף שיעניק ברק לציפורן, ואלה המעזים יותר בהחלט עשויים לבחור בלק צבעוני שיוכיח עד כמה הם מגניבים! העובדה החיה לכך היא מההאשטאג המשגשג MalePolish#, שהציף את האינסטרגרם עם למעלה מ-1000 תמונות.