הבעל התקין מכשירי הקלטה וטען כי שמע גניחות וקולות העולים מן הקומה הראשונה וכי, רק לאחר שהקיץ משנתו גילה כי אשתו בוגדת בו... האישה ,טוענת באמצעות עו"ד שרין סולן, כי, "הבעל מדמיין ולא מדובר בקולות גניחה אלא בקולות דיבור ששמע מתוך שנתו..." הבעל, הגיש תביעה לגירושין בביה"ד הרבני האזורי בחיפה. והוא מטופל כיום לדבריו בכדורי הרגעה ולכן, הוא אף מבקש לפטור אותו מתשלום ממזונות...

עוד שרין סולן.צילום- אולגה סולן
עוד שרין סולן.צילום- אולגה סולן

נישואיהם של בני זוג, תושבי הצפון, עלו בשנה האחרונה על שרטון והשניים, אף עברו לישון בחדרים נפרדים בביתם רחב המידות, הבעל החל לישון בחדר בקומה השנייה והאישה בחדר בקומה הראשונה. גם הניסיונות של בני משפחה, לתווך ביניהם ולהחזירם לחיים משותפים לא צלחו ובימים אלה השניים מנהלים קרב גירושין בביה"ד הרבני האזורי בחיפה.

האישה טוענת באמצעות עו"ד שרין סולן, כי בעלה מעליל עליה, "ממציא סיפורים", ולמעשה כל רצונו להימנע מתשלום מזונות ולאמלל אותה ולגרום לה לעזוב את ביתם המשותף ולהותירה חסרת כל.

ב"כ של האישה עו"ד שרין סולן, טוענת בשמה, "אין כל קשר בין פסיקת מזונות לבין טענתו כי היא כביכול בגדה בו כשגם טענה זו לכשעצמה אינה נכונה וכי, הבעל מנסה להכפיש אותה בכל דרך העומדת לרשותו ולכן, ביה"ד הנכבד מתבקש לפסוק כי על הבעל לשלם לאישה דמי מזונות ואת כתובתה".

דייני ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, אמורים לתת את החלטתם בנושא בימים הקרובים.