כל אישה שמורטת גבותיה בפינצטה תספר על הקושי הקיים במציאת פינצטה איכותית, כזו הטומנת בחובה את הפוטנציאל להפוך ל"ידידת אמת" של המשתמשת בה.

"הרולס רויס" של תעשיית הפינצטות(צילום:אלון גנון)
"הרולס רויס" של תעשיית הפינצטות(צילום:אלון גנון)

לאחרונה הצטרפו לארסנל מוצרי טוויזרמן - "הרולס רויס" של תעשיית הפינצטות, המשווקות בישראל, שתי פינצטות נוספות. אלה ידועות בצבתיותן הדקיקות ומושחזות בלייזר המבטיח דיוק מירבי של נעילת קצות הצבתות כך שאפילו שיערות דקות במיוחד תִּתְפֹּסְנָה ו-תִּתְלֹשְׁנָה מהשורש.

הפינצטה ה"וורודה" ((Geranium Fashion Color מתהדרת כבר למעלה מעשור בתואר "הפיצנטה האיכותית" ומשום זאת זוכה ברציפות, שנה אחר שנה, במקום הראשון בפרס מגזין 'אלור' בקטגוריית "בסט אוף בייוטי" . יתרונה של ה"וורודה" טמון הן בגודלה המדוייק

המסייע באחיזה נוחה ומאפשר יכולת מריטה אבסולטית - והן בצבתית שנועדה להקל בתפיסה חזקה ומדויקת של השערה, ובכך להבטיח שזאת נמרטת מהשורש, כך שאין צורך לחזור על הפעולה שוב ותהליך הופך פשוט וקל.

פינצטה נוספת, המצטרפת לארסנל המוצרים המשווק בארץ זכתה לכינוי ה"מלוכסנת", הודות לבשל מבנה הצבתית שלה, החתוך באופן אלכסוני. חיתוך זה מאפשר לאחוז בשיערות, גם הקצרות מאד והמריטה נעשית בטוחה מבלי לקרוע או 'לשבור' אותן. יתרון נוסף ל"מלוכסנת", הוא גודלה הקומפקטי. כמה קטנה, ככה גדולה – ומעבר ליכולתה המופלאה בגזרת המריטה, ניתן כמובן לשאת אותה בתיק האיפור האישי.

הפינצטות של 'טוויזרמן' עשויות מתכת אל-חלד והן ניתנות לשטיפה במים ואלכוהול לחיטוי (יש כמובן להקפיד ליבש אותן היטב).

הורודה – 150 ₪

המלוכסנת 60 ₪

להשיג במרכזים המקצועים, מכוני הטיפוח והיופי ואצל קוסמטיקאיות מורשות המותג.

לבירור נקודת מכירה קרובה לביתך: 04-8491111