בכל שנה, לקראת חג הפסח, נוהגים להתחדש. השנה גם ילדי ביה"ח "רות" לילדים שבקמפוס רמב"ם, נהנו מחידוש שקורה רק פעם בכמה שנים: עיצוב חדש לפיג'מות ולסדינים של ביה"ח

כלים
צילום: זיו עמר
צילום: זיו עמר

לקראת השלמת המעבר של כל מחלקות הילדים מביה"ח הישן לילדים ע"ש "מאייר", אל המבנה החדש ע"ש רות רפפורט, נערך ביה"ח להחלפת מוצרי הטקסטיל שבשימוש ביה"ח לילדים, בעיצוב חדש, ההולם את מיתוג ביה"ח "רות".

במבצע לוגיסטי מורכב, יוצרו עבור רמב"ם מאות מוצרי טקסטיל חדשים הכוללים: סדינים, ציפות, ציפיות ופיג'מות לילדים. עיצוב מוצרי הטקסטיל החדשים מבוסס על האלמנטים העיצוביים של קומות האשפוז השונות בביה"ח החדש, ובניהם: הים, השדה, הפרדס, האגם ועוד איורים המתאימים לעולמם של ילדים.

הבוקר יצא צוות המכבסה של רמב"ם, ובראשם אמיר בן יוסף מנהל מחלקת תפעול שרותי הסביבה, כדי לחנוך את היוזמה ולחלק במחלקות האשפוז השונות שב"רות" את המצעים והפיג'מות החדשות לצוות המטפל ולילדים המאושפזים.

כשהם מסתובבים עם עגלה מקושטת בבלונים, החליפו חברי הצוות את המוצרים הישנים במחסני הטקסטיל בחדשים, וסייעו לצוותי מחלקות האשפוז להחליף את המצעים. האירוע כולו זכה לשם המתבקש: "מסיבת הפיג'מות" של ילדי "רות".