בעשור האחרון, אורית דהן ממיתר מובילה מבצע של הכנת משלוחי מזון לחג למשפחות נזקקות. גם לחג הפסח הקרוב, דהן הצליחה לגייס למטרה את תושבי מועצת מיתר

כלים
קמחא דפסחא במיתר. צילום: אורית דהן
קמחא דפסחא במיתר. צילום: אורית דהן

אורית דהן, תושבת מיתר הצליחה גם השנה לגייס מאות מתושבי מיתר לעזור ולתרום בהכנת משלוחי המזון לחג למשפחות נזקקות. דהן מנהלת קבוצת תמיכה לסיוע למשפחות שנקראת "לתת מכל הלב כי כולנו ערבים זה לזה" שחברים בה למעלה מ11,000 איש ויחד עם עמותת בית כנסת רבין שבמיתר הם תורמים לנזקקים במהלך כל השנה באירועים שונים. בחגים, כמובן, מתרכזת העמותה באיסוף מזון למשפחות נזקקות.

"לצערנו, קיימות משפחות רבות הזקוקות לתמיכה, והיות שבמהלך כל השנה אנו מעורבים ובאים איתם במגע אנו חשופים למשפחות רבות הזקוקות לסיוע לחג – גם אם הם אינן רשומות ברווחה" סיפרה אורית דהן, יוזמת הפרויקט. אורית אחראית על רישום המשפחות הנזקקות, איסוף התרומות מהתושבים, רכישת המזון, וגיוס מתנדבים נוספים ממיתר שמסייעים בהכנת האריזות, המשלוח וכמובן ההפצה.

"בשל אילוצי מזג האוויר, נאלצנו השנה לעבוד במהירות" ציינה אורית, והוסיפה – "תלמידי כיתות ח' בבית ספר חמדת שבמועצה הגיעו לעזור, יחד ארזנו את החבילות, ושלחנו אל מוקדי החלוקה השונים. "אני רוצה להודות לכל מי שמסייע לנו להניע את המיזם האדיר הזה שגורם לכל כך הרבה שמחה ונחת למשפחות מעוטי יכולת. תושבי מיתר הם אנשים מיוחדים שתמיד נרתמים ובאים לסייע בשמחה לכלל, אשרינו שזכינו".

מראש המועצה, בן גרא, נמסר – "הישוב שלנו הוא ישוב קהילתי וברור לכולם שהקהילה היא הדבר החשוב ביותר. תושבי מיתר הם סיבה לגאווה ואנו במועצה תמיד נרצה לתמוך בפרויקטים התנדבותיים".