תביעה יוצאת דופן לגירושין, הוגשה לבית הדין הרבני האזורי בחיפה ע"י אישה, תושבת הצפון, הטוענת באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, כי בעלה "מכור" לשידורי ספורט בכלל וכדורגל בפרט ויתרה מכך, לא מחמיץ אף משחק בית וחוץ של קבוצתו האהודה מכבי חיפה ומגלה לטענתה בשל כך אדישות הן כלפיה והן כלפי ילדיהם המשוועים לתשומת לב...

עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

"כובשים" את הרבנות...אהדתו של תושב הצפון לקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה והעובדה כי הוא מלווה את הקבוצה לכל משחקיה הן בבית והן בחוץ ואהבתו שהפכה בשנים האחרונות "להתמכרות של ממש" לשידורי ספורט בטלוויזיה, עלולים לגרום לפירוק התא משפחתי שלו לאחר שרעייתו, שמאסה "בהתמכרותו" לדבריה לספורט, דורשת באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר גירושין בביה"ד הרבני האזורי בחיפה.

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, טוען בכתב התביעה, כי, "הבעל, הינו עצמאי וגם כך נעדר במשך שעות ארוכות מהבית, כאשר נטל גידול שלושת ילדיהם הקטינים, מוטל על האישה בלבד ובשנתיים האחרונות, הבעל אף החל להגביר את התעניינותו בשידורי ספורט בערוצי הטלוויזיה השונים ולא מוותר על אף משחק הן בבית והן בחוץ של מכבי חיפה".

"אהבתו האובססיבית ממש של הבעל לשידורי ספורט ובמקביל, אדישותו וחוסר מעורבותו בחיי המשפחה, פגעו גם בילדיו, אשר ערגו לקבל תשומת לב מאביהם, וחשים פגועים מכך שזה, מקדיש לשידורי והספורט ולמכבי חיפה את מרב זמנו", נטען ע"י עו"ד גיא אופיר שאף טוען עוד בשם האישה, כי, "כתוצאה מכך, הבעל מרוכז בעצמו ובצרכיו ואף איננו מנסה לקחת חלק בחיי המשפחה וכי, הלכה למעשה האישה חשה כי הם אמנם מתגוררים יחד, אך היעדר התקשורת ביניהם, גורמים לאישה ולילדים תחושה קשה של דחויים והיא נואשה מיחסו אליה ומהתעלמותו מצרכיה הן הרגשיים והן החומריים".

לדברי האישה, "הקרע ביניהם, איננו ניתן לגישור ולפיכך היא נאלצה להגיש את תביעת הגירושין". האישה מבקשת באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר מביה"ד הרבני לחייב את הבעל לתת לה גט, לשלם לה את כתובתה ולשלם לה פיצוי כספי בגין התנהגותו כלפיה.