Galaxy S7, הסמארטפון החדש של סמסונג, נחשב בעיני רבים לסמארטפון הטוב בעולם. והנה, מגזין הצרכנות האמריקאיConsumer report מעניק לכך גושפנקא רשמית ומגדיר אותו ככזה בסקירת הסמארטפונים האחרונה שפרסם.

כלים
גלקסי 7 נחשב לטוב מסוגו על פי CONSUMER REPORT
גלקסי 7 נחשב לטוב מסוגו על פי CONSUMER REPORT

בין היתרונות הבולטים של מכשירי Galaxy S7 ו– Edge Galaxy S7 ניצבים מאפייני העמידות למים והאפשרות להרחבת הזיכרון. מגזין Consumer Report העניק למכשירים החדשים של סמסונג ציונים מצטיינים באורך חיי הסוללה. הדגמים החדשים של סמסונג, הם לא רק המכשירים הטובים ביותר של החברה, אלא הסמארטפונים הטובים ביותר בהשוואה לכל הדגמים המצויים בשוק נכון לרגע זה. וכעת, הם נמצאים בראש הדירוגים.

"15.9 מגה פיקסל ל-12.2, המצלמה מפיקה איכות תמונה מעולה ווידאו מעולה של 1080p בין הסמארטפונים הטובים ביותר שבדקנו: "צילומי הסטילס היו סופר-חדים והמצלמה התמודדה היטב בצילום בחשיכה." לפי המגזין.

מכשירי ה-Galaxy S7 מקליטים סרטונים באיכות של 4K, דבר שתעריכו מאוד אם אתם צופים בטלוויזיה שתומכת בטכנולוגיה זו. התמונות וסרטוני הווידאו האלו הם קבצים גדולים וזו סיבה נוספת להעריך את חריץ ה – microSD.

שקיעה במים היא לא סיכון בשביל הסמארטפונים החדשים של סמסונג. הבדיקות שערך המגזין מאשרות שהגלקסי S7 וה-edge יכולים להתמודד 30 דקות בעומק של מטר וחצי, במצב של פעילות מלאה. הם יכולים לצחוק בפניהם של כיורים, שירותים ושלוליות עמוקות ומפחידות. והיכולת הזו, באופן מדהים, מגיעה בלי כיסוי פיזי על שקע ה – USB.