"מרוץ הילדים" ברמת-השרון יוצא לדרך: תלמידי בתיה"ס היסודיים מרמת-השרון וילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים ישתתפו במרוץ שיתקיים בעשרים במאי ברמה"ש. אצן המרתון האולימפי העיוור בז'ה נבבה והספורטאית הטריאטלונית הנכה אילנית יורמן, לקחו חלק במפגש הכנה ל"מרוץ הילדים" * מארגני המרוץ ממועצת התלמידים בבי"ס "אוסישקין": "ילדי מועצות התלמידים התאחדו על מנת להפיץ את הבשורה כי כולנו יכולים. כולנו יכולים לעשות הכל, כולנו יכולים להתגבר בכל יום ובכל רגע, על המגבלות הקטנות. עלינו להביט לקושי בעיניים ולצלוח אותו, להלחם בו, ולהגיע לכל המטרות שלנו"

כלים
 אצן המרתון האולימפי העיוור בז'ה נבבה והספורטאית הטריאטלונית הנכה, אילנית יורמן, עם ראש העיר אבי גרובר וסגניו יעקב קורצקי ודוברת וויזר ונציגי העירייה במפגש הכנה למרוץ/ צילום: עיריית רמת-השרון
אצן המרתון האולימפי העיוור בז'ה נבבה והספורטאית הטריאטלונית הנכה, אילנית יורמן, עם ראש העיר אבי גרובר וסגניו יעקב קורצקי ודוברת וויזר ונציגי העירייה במפגש הכנה למרוץ/ צילום: עיריית רמת-השרון

"מרוץ הילדים" ברמת-השרון יוצא לדרך: תלמידי בתיה"ס היסודיים מרמת-השרון וילדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים ישתתפו במרוץ שיתקיים בעשרים במאי ברמה"ש. מפגש ההכנה התקיים ביום חמישי (31/3) באולם הספורט של בי"ס "אוסישקין", במעמד אצן המרתון האולימפי העיוור בז'ה נבבה והספורטאית הטריאטלונית הנכה, אילנית יורמן, ראש העיר אבי גרובר וסגניו יעקב קורצקי ודוברת וויזר, נציגי הנהגת התלמידים מכל בתי הספר היסודיים בעיר, נציגי אגף החינוך ואגודת הספורט ומארגני האירוע.

ב"מרוץ הילדים", יוזמת מועצת התלמידים בבי"ס "אוסישקין", ישתתפו נציגי תלמידי בתיה"ס היסודיים מרמת-השרון, לצד ילדים נכים ובעלי צרכים מיוחדים. מרוץ הילדים תוכנן ונבנה בשיתוף אצן המרתון האולימפי העיוור בז'ה נבבה, שננטש בילדותו על ידי אביו, ונגד כל הסיכויים הביא עצמו לממש כל מטרה שאליה הוא שואף. נבבה מתאמן ולומד באוניברסיטה, השתתף באולימפיאדה ואף טיפס את הר האברסט.

מארגני המרוץ ממועצת התלמידים בבי"ס "אוסישקין", מסבירים: "הרעיון שעומד מאחורי המרוץ, הוא שלכולנו יש אי אלו מגבלות, פיזיות או אחרות, אשר לעיתים מעכבות אותנו מלממש את יכולותינו. ילדי מועצות התלמידים התאחדו על מנת להפיץ את הבשורה כי כולנו יכולים, כולנו יכולים לעשות הכל, כולנו יכולים להתגבר בכל יום ובכל רגע, על המגבלות הקטנות הללו. עלינו להביט לקושי בעיניים ולעשות הכל על מנת לצלוח אותו, להלחם בו, ולהגיע לכל המטרות שלנו".

ראש העיר, אבי גרובר: "כל ילד חייב לקבל הזדמנות שווה, במערכת החינוך, בגני משחקים ובפעילות הספורט. אני רוצה לברך את מועצות התלמידים על היוזמה המיוחדת ודלתי תהיה תמיד פתוחה עבור כל בקשה להצלחת היוזמה החשובה".

עוד הוסיפו מארגני המרוץ: "ביחד, בשיתוף פעולה ועם מעט עזרה בדרך, כולנו נשתתף ונצלח את המרוץ המתוכנן, אלו לצד אלו, ילדים בריאים ובעלי מוגבלויות פיזיות. המרוץ שלנו מוכיח כי כולנו שווים. כל התלמידים ירוצו ויראו לכולם שיחד - הכל אפשרי".