"שגם- רהיטים חכמים לילדים ולנוער" מתחדשת לקראת פסח ומציעה עיצוב חדש בעזרת הדפסת לייזר על ארונות. לקראת פסח, מציעה חברת "שגם- רהיטים חכמים לילדים ולנוער" ארונות ודלתות לארונות עם הדפסת לייזר בהתאמה אישית על זכוכית הארון שהופכת את הארונות לפריט עיצובי ודומיננטי.

כלים
הדפסה על ארונות: טכניקה חדשה לעיצוב חדר הילדים
הדפסה על ארונות: טכניקה חדשה לעיצוב חדר הילדים

"שגם" הוותיקה, המתמחה בעיצוב, תכנון וריענון חדר קיים, אף מאפשרת להזמין רק דלתות מעוצבות או חלקי ארונות, בהתאם לצורך. הרשת מציעה מגוון רחב של רהיטים ופתרונות עיצוב חכמים וחדשניים ומאפשרת תכנון והתאמה אישיים כבר בשלבים הראשונים של עיצוב החדר.

את ההדפסים השונים ניתן לבחור מתוך המגוון הרחב אותם מציעה הרשת, או לבחור תמונה או הדפס בלעדיים בהתאמה אישית כמו תמונות מטיולים, תמונה אהובה במיוחד וכו'. העיצוב המוגמר, שנעשה בעלות מינימלית, מגיע אל בית הלקוח תוך מספר ימים ויוצר מראה חדש ומרענן לחדר הילדים או הנוער.

"שגם- רהיטים חכמים לילדים ולנוער" פתחה לאחרונה את סניף הדגל שלה במתחם העיצוב "ביתילי" בראשון לציון ומציעה למעלה מ-10 חדרי קונספט מעוצבים מהם ניתן להרכיב ולעצב חדרים נוספים, לפי ההעדפה האישית של הלקוח.

החברה מתמחה בייצור רהיטים "חכמים" לחדרי ילדים ונוער, שבעזרת מספר פעולות פשוטות ניתנים לריענון, שינוי, הרחבה או הקטנה וכך "מתאימים עצמם" להתבגרותו ולשינוי בהעדפותיו של הילד. בזכות הריהוט המודולרי החדשני, חוסכים ההורים סכומי כסף גדולים על החלפת חדר הילדים באלפי שקלים, כל מספר שנים.

לאחרונה, רכשה חברת "גלובל רילקס" את כל פעילות חברת "שגם"- אחד המותגים החזקים והוותיקים ביותר בארץ בתחום ריהוט חדרי ילדים ונוער. החברה פעילה גם בתחום המזרנים ומערכות השינה ומייצרת ומשווקת בזיכיון למספר מותגים מוכרים ופופולריים בארץ. גלובל רילקס מנוהלת על ידי איש העסקים ברוך איזון.