שדרוג מפעל המעבדים של אינטל בקרית גת מתקרב – רק בשבוע שעבר חנכו במפעל את הגשר המיוחד שמחבר בין שני המפעלים בקמפוס – ובינתיים העובדים שבים לכבוש את ספסל הלימודים.

כלים
חדר נקי במפעלי אינטל קרית גת
חדר נקי במפעלי אינטל קרית גת

בתקופה הקרובה יחלו כ-1,400 טכנאי הייצור, המהנדסים והמנהלים במפעל בסדרת מפגשי הדרכה מקצועיים שיימשכו 3 שבועות (120 שעות), כדי להתכונן לקראת הטכנולוגיה החדשה וציוד הייצור החדיש שיוכנס לחדרים הנקיים ולרצפות הייצור בקרוב.

בהנהלת המפעל רואים חשיבות רבה בהכשרת העובדים לקליטת הטכנולוגיה החדשה, במיוחד בשלב הרגיש הנקרא "תקופת הסטארט-אפ" – תקופת ההרצה בה המפעל קולט את הטכנולוגיה ומתחיל להפעיל אותה באולמות הייצור.

חלק מעובדי אינטל בקריית גת אף צפויים לנסוע למפעלי אינטל בארצות הברית כדי ללמוד מקרוב את העבודה על הציוד והטכנולוגיה החדשה. עם שובם הם יקנו את הידע שרכשו לשאר העובדים.

דני בן עטר, מנכ"ל מפעלי הייצור: "שדרוג מפעל אינטל בקריית גת הוא לא רק בשורה טובה לאינטל ולישראל, אלא גם הזדמנות עבורנו להשקעה משמעותית בעובדים בהיבט המקצועי. המשמעות של שדרוג המפעל היא השקעה עצומה בידע, בכישורים מקצועיים, במיומנויות חדשות ובאופן כללי בפיתוח וצמיחה של ההון האנושי הקיים בחברה.

"אנחנו נרגשים מאוד משום שמדובר בסוג של 'התחלה חדשה' – לימוד והתמודדות עם טכנולוגיה חדשה, מהמתקדמות בעולם, וזוהי חוויה מקצועית נדירה. הידע החדש שאנו רוכשים כעת, האתגרים שעימם אנו לומדים להתמודד והמיומנויות שאנו רוכשים לא היו מגיעים לדרום הארץ לולא החליטה הנהלת אינטל העולמית לשדרג את מפעל המעבדים בקריית גת – וזוהי בהחלט הכרה במקצועיות הרבה של כל העובדים כאן".