חברת "אונה ישראל", המייצגת בישראל את חברת Odorchem Manufacturing Corp" " הקנדית, משיקה סדרת תכשירים ייחודית בשם ONA, הפועלת לנטרול ריחות - בדרך יעילה, בטיחותית וידידותית לסביבה, בכל מקום שתרצו – בבית, ברכב, במשרד ועוד.

כלים
סדרת מוצרי ONA
סדרת מוצרי ONA

סדרת התכשירים, פרי פיתוח של חברת "Odorchem Manufacturing Corp" מקנדה, מוצעת ב-3 צורות לשימוש - מוצק, ג'ל וספריי (נוזל), המכילים נוסחה ייחודית המשלבת 32 סוגים של שמנים אתרים הפועלים לנטרול ריחות. ניתן להשתמש בתכשירים לנטרול מגוון רחב של ריחות, כגון - סיגריות, אשפה, ריחות של בעלי חיים, ריחות בחדרי שירותים, ריחות של בישול, ריחות לא נעימים של ריפודים ובגדים ועוד.

נטרול הריח מתבצע על ידי היקשרות של מולקולות השמנים האתרים למולקולות הריח, כך שהן מרוקנות ומנטרלות אותו וכך מעלימות אותו. זאת להבדיל מפעולתם של מבשמי האוויר ומפיצי הריח הפופולריים בשוק "המתגברים" על הריח הרע ומסווים אותו, אבל לא מעלימים אותו.

חשוב לציין שהחומרים בתכשירים אורגניים, לא רעילים, ובטיחותיים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים.

סדרת תכשירי ONA מוצעים ב- 3 צורות שימוש: ספריי - אותו מרססים לאוויר 3-4 לחיצות לפי הצורך, וכן מוצק וג'ל המוצעים בקופסאות נוחות לשימוש - פשוט פותחים אותן כשרוצים להעלים ריח רע, או משאירים אותן פתוחות לכל הזמן (מחזיק ל- 2-3 חודשים).

את התכשיר בג'ל ניתן להעביר לכלים דקורטיביים (צלחת או כוס) ולפזר בחללים בהם רוצים להעלים ריחות (שירותים, מטבח, חדר ארונות ועוד). המוצרים מוצעים בכמה ניחוחות נעימים ועדינים.

מחירים: ספריי ONA – 75 ₪ (250 מ"ל), קופסת ONA בלוק (מוצק) - 80 ₪ (170 גרם), קופסת ONA ג'ל - 180₪ (1 ליטר).

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות– פט מן, אינטר-פט ועוד).