אנשים רבים מחפשים אחר הרילוקיישן הנכסף. אבל לעיתים רבות, מעבר לחו"ל יכול להיגמר במפח נפש וגוף בעיקר כאשר אין ביטוח בריאות מתאים. ביטוח בריאות לחו"ל, מסייע ברילוקיישין בטוח יותר, ומסיר מכם דאגות רבות. אבל מה מקנה הביטוח ולשם מה אנו חייבים בביטוח בריאות לחו"ל. התשובות בהמשך.

כלים

מדוע אנו חייבים בביטוח בריאות לחו"ל?

כיום ישנם אנשים רבים שמבצעים רילוקיישן לחו"ל. מעבר לחו"ל לצורך מגורים מצריך פעולות רבות בתוכן הביטוח שלכם ושל משפחתכם, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את כלל השירותים הרפואיים ממש כמו בארץ.

כלל הטיפולים – אחת הסיבות המרכזיות שבגינן חייבים בביטוח רפואי לחו"ל היא השירותים שניתנם בביטוח זה. ביטוח רפואי לחו"ל, להבדיל מביטוח נסיעות, מקנה מגוון שירותים ולא רק במצבי חירום. הביטוח נותן כיסוי לסיכונים שונים אליהם נחשפים המבוטחים- החל מטיפולים שיגרתים, שירותי רפואה לילידם ונשים הרות, ניתוחים, פרוצדורות, ביקורי רופא, ביקור מומחים ועוד. הכיסוי הרפואי כולל גם השתלות, ואף מצבים רפואיים חמורים יותר.

סבסוד – בישראל השירותים הרפואיים ניתנים לכלל האזרחים עם מערכת כיסוי רחבה. אך במדינות שונות, שירותי הבריאות הינם פרטיים, ולכן חשוב שאתם תהיו מכוסים בביטוח רפואי.

הוצאות כספיות – מי שאינו מכוסה בביטוח רפואי, יכול לספר כי בהעדר ביטוח מסוג זה, יש לשלם כסף רב על הטיפולים, בין אם מדובר בביקור אצל רופא משפחה עד לטיפול בשבר. ההבדלים בין תשלום לביטוח רפואי לתשלום הינם עצומים!

ראש שקט – ביטוח רפואי לחו"ל מאפשר בעיקר ראש שקט. בין אם המצב הרפואי יישאר כמו שהוא, לבין אם אנו או בני משפחתנו ילקו, חס וחלילה במצב רפואי שדורש טיפול, המבוטחים נשארים ללא דאגה בכל הנוגע לטיפול שיקבלו בחו"ל.

בירוקרטיה – כאשר מחליטים להצטרף לביטוח בכל חברה, חשוב לשים לב לנושא הבירוקרטיה. חשוב שהחברה תהיה מסונכרנת עם הבירוקרטיה של כל מדינה בה היא מבצעת לכם את הביטוח, ותדריך גם אתכם בנושא.

מה יש לדעת כאשר אנו עושים ביטוח בריאות לחו"ל?

ראשית כל חשוב לדעת מה כולל הביטוח. בדקו האם הוא כולל רק כיסויי של מצבים פיזיים או אולי יש לבטח גם בביטוח למצבים נפשיים. בנוסף, יש לכלול בביטוח טיפולי שיניים, וכלל השירותים שחשוב לכם לכלול בביטוח. את ניירת הביטוח בדקו אפילו עם עורך דין לפני חתימה, או כל אדם המתמחה בביטוחים. וחשוב מכל - בחרו בחברה מקצועית ורצינית עם ניסיון בביטוח רפואי לחו"ל.