חברת "בטר אנד דיפרנט" קיבלה את תו התקן GMP של משרד הבריאות על קו הייצור של פריכיות אורז ופריכוני כוסמת. קבלת התקן מאפשר לחברה לציין על המוצרים ולפרסם שהם "ללא גלוטן"

כלים
פריכיות ללא גלוטן -  ''בטר אנד דיפרנט''
פריכיות ללא גלוטן - ''בטר אנד דיפרנט''

חברת המזון "בטר אנד דיפרנט" קיבלה בימים אלה את תו התקן GMP לאיכות של משרד הבריאות עבור קו הייצור של פריכיות אורז ופריכוני כוסמת של החברה, המאפשר לחברה לציין על המוצרים ולפרסם שהם "ללא גלוטן".

צביקה באש, מנכ"ל חברת "בטר אנד דיפרנט", ציין כי פריכיות האורז ופריכוני הכוסמת נחשבים למוצרים רבי מכר של החברה, ולכן לקבלת התקן GMP וקבלת האישור לרשום על המוצרים "ללא גלוטן", חשיבות רבה הן עבור חולי צליאק הנמנעים מגלוטן, והן עבור הציבור הרחב המבקש יותר ויותר להפחית בצריכת גלוטן מטעמים בריאותיים. יש לציין כי מאז ומתמיד המוצרים הללו לא הכילו גלוטן אבל עכשיו הם קיבלו את האישור הרשמי לכך.

עוד ציין צביקה באש, כי המוצרים המאושרים "ללא גלוטן" כוללים את המוצרים: פריכיות אורז, פריכיות אורז עם קינואה, פריכיות אורז עם כוסמת, פריכוני אורז ופריכוני כוסמת. הללו מצטרפים למגוון מוצרים נוספים של החברה המאושרים "ללא גלוטן", בהם – קורנפלקס, פצפוצי אורז, ציפוי עדיף (ציפוי לשניצל) וקינופלקס (פתיתי קינואה קלויים).

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים